Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 overholde propotioner
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 13:33

Hvis en rideklub i sine propotioner på DRF GO til et stævne skriver " MAX xxx starter lørdag "

 

Må de så godt nægte(sætte dem på venteliste) folk at starte selvom der måske kun er halvt så mange tilmeldt ??

 

Signe

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 15:12

På Go skriver de fleste klubber, max starter 999 eller 99 - det gør man fordi, at når max antal starter er nået, så lukker Go automatisk, og så skal man selv bede om en venteliste, og folk tror at de har betalt, det har de ikke og det giver en hel del bøvl. Derfor sætter man gerne en meget høj max.

 

Hvis det er for hele dagen, kan det jo være af hensyn til dommerne. Dressur dommerene må max sidde 5 timer - det er 32 ryttere, så hvis en dommer er bestilt til to klasser, kan der kun være ialt 32 ryttere i de klasser.

 

Klubben kan også have rigtig mange tilmeldte udenom Go, så klassen faktisk er fyldt op.

 

Der kan være rigtig mange forskellige grunde. Du kan jo altid spørge klubben pænt, så vil du som regel også få et pænt svar - de har sikkert en rigtig god grund.

 


Hilsen Nina




Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 der står max 100
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 15:19

Der står max 100 starter fredag, og der er kommet startlister på Live med kun 50 starter fredag.

 

Der er skrevet til klubben men venter stdig svar og så var det bare for at høre om hvordan reglerne var :)

 

Signe

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 15:52

Spring reglementet er jeg ikke så godt inde i, men jeg ved at dommeren også kun må side 5 timer i spring. Men det kan selvfølgelig også være pga den generelle tidsplan - man kan jo ikke have starter kl. 3 om natten :-)

 

Jeg tror ikke at der er nogle generelle regler - ikke i forhold til hvordan det er skrevet på Go. prøv evt at finde de rigtige proportioner (sandsynligvis på distriktets hjemmeside) Det er altid de rigtige proportioner der gælder.

 


Hilsen Nina




Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ikke selv siddet med
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 16:10

Så store stævner selv, men...

 

Propotionerne på klubbens hjemmeside står der også MAX 100 starter fredag.

 

Jeg undre mig bare over hvorfor man ikke har skrevet max 50 starter fredag hvis det er det der er tid til???

 

har man ikke undersøgt hvor lang det tager at køre 100 starter igennem inden man skriver dette tal i propotionerne???

 

Teksten " max 100 starter er skrevet under bemærkninger " og jeg mener ikke i selve Go hvor man melder til :)

 

Det er ikke for at beskylde nogen for noget, og jeg ved godt at det er et KÆMPE arbejde udført udelukkende af frivillige.

 

Synes bare at det er lidt mærkeligt når der er kommet startlister på LIVE med 50 startende fredag.

 

Signe

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 17:35

Jeg ville nok have valgt at gøre det andreledes, men jeg har ikke prøvet at side med så store springstævner.

 

Dog kan det være fordi de har fået lov til at flytte nogen starter, fra en klasse til en anden. Det har vi nogle gange fået lov til i dressur - men det har først været efter sidste tilmelding.

 


Hilsen Nina




Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 23:29

Nu tror jeg godt jeg ved hvilket stævne du hentyder til, og jeg vil sige at det var en fejl at der overhovedet blev udskrevet fredagsklasser - i det der ikke var tænkt på at solen går tidligere ned denne tid på året. Det galdt derfor om at få kørt starterne igennem inden det blev mørkt. Derfor blev der ikke fyldt op til maks. Jeg beklager på klubbens vejne.



/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider