Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

 HJÆLP. Hvad skal jeg bruge til stævner??
Forfatter: 
Dato:  07-02-2011 22:37

Jeg står i den situation at jeg inden for et halvt års tid skal til seriøst at starte lidt stævner på en unghest. Men er vildt meget i tvivl om hvad man skal have og ikke have af ridemærker. Det er både til dressur og spring. Er der forskel på om man er i ens eget diskrikt eller?

Tal gerne i meget små vendinger. Synes jeg har fået mange forskellige ting af vide fra forskellige ryttere...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg går ud fra...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2011 23:14

... at det er rytterlicens, du taler om?


Så længe du rider D-stævner (klubstævner, udvidede klubstævner og den slags) så er den ikke nødvendig - men du skal have den for at ride distriktsstævner.


Du behøver ikke at stole på "alle og enhver", du kan selv læse dig frem her: www.rideforbund.dk/DRF/konkurrence/ Rytterlicens


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt




0
0
Svar på denne tråd
 
 stævner
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 09:56

D-stævner = normalt ingen krav til licens (bortset fra dist. 11/13 mener jeg der har noget der hedder D-licens)

C-stævner og opefter = her kræves rytterlicens, dvs du skal have Ryttermærke 3+4 (eller de gamle Ridemærker 1+2, kræver du kan finde diplomerne) og så skal du have Klar-Parat-Start kurset ... når du har alle 3 sender du en kopi ind af diplomerne til DRF og får så din licens, vær obs på at der kan gå op til 3 uger fra du bestiller licensen til du har den


mvh

Vipse


Kombisadel, Wintec 500 CAIR, 17", sort, helt ny brugt max 5 gange- kvittering fra 24/12-08 haves

Pris 3000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej Vipse...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 14:19

... det er distrikt 14 (nordjylland) der kræver D-licens :)


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider