Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

Morsø rideklub, stævneanmeldelser
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 10:08

Hej

Morsø rideklub har sendt min stævneanmeldelse retur pga. der er for mange tilmeldinger til deres stævne har de først selekteret dem fra fra andre distrikter der havde meldt og dernæst dem med flest point og desværre har jeg derved fået min retur selv om jeg faktisk ikke syntes jeg har ret mange point.

Jeg vil gerne høre om nogen der skal starte deroppe om nogen også har fået retur men også fra dem der ikke har fået den retur hvor mange point har i?

det er rigtig rigtig træls fordi jeg glæder mig rigtig meget til det stævne hvert år.

0
0
Svar på denne tråd

Morsø ....
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 11:37

Jeg har desværre også fået besked om, at jeg ikke kan starte. Ret ærgerligt, eftersom jeg skulle afsted sammen med en flok fra stalden, og nu har en plads i en hytte på Mors, som jeg ikke har noget at bruge til. Det var så de 700 kr ud af vinduet.

Jeg har ca. 90 point.

Mvh.

Rebecca.

Sælges:

1 års hingst e. B.H. Zack/ Splitau.

5 års brun hoppe efter Kermo´s White Talisman/Splitau

4 års skimmel vallak efter Kermo´s White Talisman/Splitau

Se præsentation for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

det er rigtig
Forfatter: 
Dato:  11-04-2010 12:03

Hej

Det er rigtig surt for jer der har bestilt hytter m.v. deroppe, jeg bor trods alt ikke så langt derfra, så der er jeg heldig, det er lidt træls er at der ikke er så mange stævner at starte til i år, der er blevet skåret noget ned syntes jeg.

Det er sådan til nogle stævner at de tager efter minimum point og andre efter højeste point, jeg er så uheldig at have 46 point, dvs. at jeg tit ikke kan komme med i LA3-LA4 klasserne for der går de efter minimum og i LA5-LA6 går de efter højeste så der kan jeg heller ikke være med.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også fået retur :(
Forfatter: 
Dato:  17-04-2010 16:36

Og det er bare rigtig ærgeligt, da vi er/var en flok på 10 oppe fra vores klub.

Jeg har kun sølle 28 point, og må ikke starte i La4. La5 og Mb. Det er bare så trist....

0
0
Svar på denne tråd

ja men det
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 08:53

Hej

Ja men, som dagene er gået er jeg faktisk blevet mere og mere sur over det, for de skal ikke komme og bilde mig ind at i de højere LA og i MB at der ikke er nogen der har flere end 28 og 46 point, nu kan de bare lige komme med startlisten så skal jeg lige gennemgå den og hvis jeg opdager nogen på listen der har flere point så bliver TD kontaktet.

Jeg har gemt alt min korrespondance med dem, syntes også i skal gemme brevet i har fået fra dem.

0
0
Svar på denne tråd

Ang. startlisterne
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 14:51

Tro mig, jeg tjekker også startlisterne. For ja, det virker meget usandsynligt at heste der skal starte mb ikke har flere point end 28/46... Og finder jeg nogle, så kommer min hest til start. Hvordan de vil gøre det, er jeg sådan set ligeglad med, men til start skal den nok komme :)

Så længe leve infosport med mulighed for at tjekke point på hestene.

Måske vi skulle gå sammen, og tjekke en klasse hver?? :)

0
0
Svar på denne tråd

god idè
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 17:13

Hej Rikke

Ja jeg syntes vi begge lige tjekker hvordan startlisterne ser ud og så skal de få skal de, hvis altså der er nogen med der har flere point.

Jeg er meget spændt på de startlister.

Håber der er flere der ikke bare tager det for gode vare, det med for mange point, gad vide hvor mange de har sendt retur?

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Merete
Forfatter: 
Dato:  18-04-2010 17:37

Hej Merete.

Eftersigende skulle der være blevet sendt rimelig mange retur, og når man sender retur med 28 point, ja så kan det vel næsten kun være 0-5 point hestene der er kommet med. Jeg har 5 andre ryttere med 0-4 point, de er alle med.

Men det undre mig lidt at man har gjort således, syntes i hvert fald det er skuffende, når man melder til samme dag, som prop. udkommer. Og har snakket med Morsø, da nogle af vores ryttere ikke kom til start sidste år. Hvor de i år, garanterede at der var styr på det.. Hmm.... hvorfor sidder jeg så nu og fortryder at jeg ikke meldte 5 års'en i stedet.Den har nemlig ingen point.

Men der er arrangeret camping, betalt for EL osv. hvilket IKKE bliver returneret..Nu skal jeg derned alligevel, men ellers var det da nogle ret trælse penge at sætte til.

0
0
Svar på denne tråd

så er programmet
Forfatter: 
Dato:  04-05-2010 18:33

Hej

Så er programmet til Mors tilgængeligt på deres hjemmeside, og det var som jeg troede det var, folk med dobbelt så mange point som mig har fået lov at starte, det er jeg sku meget sur over, når de sender mig et brev med at jeg ikke kan komme til start pga. jeg har for mange point.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  13-05-2010 10:30

Hej Merete

Har du fået en forklaring om horfor du ikke kan komme til start???

Mvh

Rikke

Unik Heste-ejendom ved Viborg

Til salg

ny stald til 4 heste og gennemmoderniseret stuehus. ca 3,5 HA

ca. kr.2.600.000

se billeder og oplysninger her

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd

Start..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2010 12:41

Hvis man ville være "sikker" på at få start til morsøe stævnet, skulleman melde sig ind i en klub i distrikt 11/13. Morsø Rideklub har vist fået dispentation fra DRF, fordi de får så mange tilmeldinger hvert år...

Gitte

Super springhest sælges. Netop debuteret i SB, nr 8 til DM u/18 09. Søg Alaska på Ridehesten.com og læs mere.

0
0
Svar på denne tråd

lige sidste
Forfatter: 
Dato:  21-05-2010 17:57

Hej

Nej jeg fik ikke at vide hvorfor, andet end det var en fejl de havde lavet.

Gitte87 jeg er skam medlem af klub under 11/13, da jeg bor 30 km Morsø rideklub, så det er slet ikke noget med det at gøre.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider