Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klub og forbund

Billigste medlemsskab distrikt 12
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 10:51

Jeg er netop flyttet til Århus og skal ud og starte stævner i distrikt 12. Derfor leder jeg efter en ny klub at være medlem af i distriktet.

Hvilke klubber i distrikt 12 har billigt medlemsskab? Og hvad er prisen? Er der evt andre fordele ved netop denne klub eks kurser, super undervisning, foredrag ell - jeg tænker på andre relevante ting kun for medlemmer af klubben?

Hilsen Hanne

Hanne
0
0
Svar på denne tråd

Klub i distrikt 12
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 18:41

Jeg er medlem af Åstrup Sports RideKlub (ÅSRK) og jeg husker ikke lige hvad kontingentet er, men dette kan du se under priser på vores hjemmeside: www.aasrk.dk

Vi holder kurser ved diverse undervisere (lige pt. har vi Michael Liocouras til at holde kurser i dressur en gang imellem)

Derudover holder vi klubstævner (spring/dressur) og har også diverse arrangementer derudover! Men alt dette kan ses inde på hjemmesiden!

' '

Roliggaard

* SR-Foto *

Splint, Sofus, Ronja (Ea Hvalløs) & Skovgaardens Monett!

Indi Falcon - Solgt

Chantre - R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 10:41

Hvis det er distriktsstævner du skal starte, er det underordnet hvilken klub i hvilket distrikt du er medlem af, da distriktsstævner er åbne for alle klubber i hele landet

Mest vindende ekvipage dressur hest 2008 RHO

www.rideklubbenhammelev.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider