Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Rideskoler
Forfatter: 
Dato:  06-12-2005 23:18

Jeg ride på en rideskole i Nordsjælland, hvor vi er op til 13 elever på holdene.

Det synes jeg er rigtig mange, men da jeg er nybegynder ved jeg ikke om det er almindeligt, eller om der måske findes en anden rideskole i omegnen af København (hvor der stadig er mulighed for at ride på skovture), hvor holdene er lidt mindre?

0
0
Svar på denne tråd

Det er dig der er kunden !
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 00:07

Et begynder hold skal slet ikke have så mange ryttere.

Da det er dig der er betalende kunde, skal du brokke dig over der, da det ikke kan passe, et alm. begynderhold bør ikke have over 6 pr. time selvom der er mange der har det.

Fortæl dem du er utilfreds eller find noget andet, men lov mig du giver dig god tid til, at vælge den rigtigt klub, og ser nøje på deres undervisning

0
0
Svar på denne tråd

Vallensbæk
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 15:20

har små hold og voksen hold om aftenen. De rider gerne ture i skoven om sommeren.

Er selv lige startet derude og jeg er ovenud tilfreds! Kom selv fra Glostrup hvor jeg var en ud af 22 på et hold.

Mvh Signe

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  13-12-2005 12:39

Hvilken rideskole går du på nu?

Nickie

Knabstrupperen - en race i fremgang
Hugo Boss
0
0
Svar på denne tråd

heej,. hvorfra?
Forfatter: 
Dato:  04-01-2006 19:25
Hvor i Nordsjælland bor du?
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 12:38

Har redet på en rideskole hvor der højst måtte være 9 på holdene, hvilket jeg synes var fint fordi vi aldrig var 9, højest 5-6 stykker!

13 er alt for mange. Men Tune rideskole er god, det hold jeg red på om fredagen, der var vi tit kun 2-4!

-Bagefter, er vi allesammen kloge-

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op!
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 13:07

13 og 22 på elevhold?!? -Det er da alt for mange!

Hos os er der 5 ryttere på alle elevholdene, netop for at kunne give kvalitet til kunderne/eleverne.

Hos os er størstedelen af elevponyerne, ponyer der har gået landsstævner i enten dressur eller spring... ligeledes har en af elevhestene gået Grand prix spring og så sent som sidste år, MA dressur.

-Og vi er ikke dyre end andre... vi holder områdets priser.

Synes standarden for elevridning på mange rideskoler er utrolig lav og ringe.

Venlig hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider