Hej alle-sammen 
Som nogle af jer nok ved har jeg en dejlig welsh cob hoppe på 3½ år. Hun er 143 høj, men en smule høj bagtil! Hun er en rigtig kraftig/stærk hest.
Jeg kan gøre alt med hende, hun tager alting med forhøjet ro 
Jeg har været oppe og skridte på hende 3 gange over en periode på 3 måneder. Bare i 5 minutters tid uden sadel, men med kapsun.
Hun siger intet til det og det føles heller ikke som om hun har vsært ved at bære rundt med mig. Selvom jeg ikke er en lille splejs 
Jeg er ikke i tvivl om, at hun er klar i hovedet, men ville hun tage skade af, at jeg red hende et par gange om ugen i skridt???
Jeg har virklig fået blod på tanden og mine fingre er begyndt at krible siden jeg for første gang skridtede på hende i vores rideklubs nye ridehus blandt andre heste! Hun var så nem at styre rund, stoppe dreje o.s.v
Hun stopper næsten udelukkende for stemmen. Jeg kan selv komme op på hende ved hjælp af stol og ja... hun er bare nem at arbejde med.
I den tid jeg har haft hende har jeg hele tiden trænet meget med hende og hun er vant til at gå ture og blive longeret.
Tror I jeg ville ødelægge noget ved at begynde af tulle lidt rundt på hende et par gange om ugen???
I får lige det nyeste billede jeg har:

Venlige Hilsner stina Og perfi