Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Metoder??evt B2
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 18:16

hej,

nu er jeg begyndt at intraserer mig for springning.

og nu vil jeg gerne vide hvad Det betyder når der f.eks. står

LB metode B2

Hvad betyder de forskellige metoder.

hvor kan jeg finde de forskellige metoders betydning henne??

0
0
Svar på denne tråd

Metoder...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 18:48
Metode A: Er en tidsspringning uden omspringning, fejl og tid i hovedrunden er afgørende for plac. Metode C: Er en tidsspringning uden omspringning, fejl omregnes til tid og tiden er afgørende for plac. Metode B0: Er med kun en hovedspringning, alle der er fejlfri får en roset. Metode B1: Alle som er fejlfri i hovedspringningen rider en omspringning når alle ryttere har været igennem ovedspringningen. Metode B1.2 Som metode B1 men med 2 hovedspringninger. Metode B2: Som metode B1 men med 2 omspringninger. Metode B3: Man rider en hovedspringning og er man fejlfri rider man en omspringning inden man har forladt banen, når man har passeret mål i hovedspringningen har man 45 sek. til at passere start i omspringningen. Metode B4: Er en springning opdelt i 2 faser. 1 fase er på mellem 6-9 spring, 2 fase er på mellem 4-7 spring. Er man fejlfri i 1 fase rider man videre i 2 fase. Mål i 1 fase er også start i 2 fase, husk derfor at du ikke må lave en volte når du er færdig med fase1 du skal ride direkte til næste spring ellers får du fejl.
0
0
Svar på denne tråd

forskellen?
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 11:09

Hvor er forskellen mellem Metode B1.2 og Metode B2 ???

Luna

Nu med ny super trakehner hoppe!!!
0
0
Svar på denne tråd

næsten rigtigt, men ikke helt
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 20:26

For metode B0 gælder det at alle med mindste antal fejl får en rosset. DVS at hvis der ikke er nogle med 0 fejl, så får alle lige placerede med mindste antal fejl en rosset...

For B1 gælder det samme. De ryttere med mindste antal fejl rider omspringning, enten det er 0 fejl eller 1 eller 4...

Forkelllen på B1.2 og B2 er at tiden tæller i B2 i anden runde og ikke i B1.2 før i sidste runde.

Mange hilsner

Eva Smith (springdommer)

0
0
Svar på denne tråd

reglement
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 20:28

Du kan også læse i reglementet på drfs hjemmeside... der står der hele.

Mange hilsner Eva

0
0
Svar på denne tråd

stengården
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 09:51

aha så kan jeg pludselig forstå hvorfor nogle af de andre fik roset da jeg var i fredericia sidste år og startede med metode B0 og jeg var den eneste fejlfri...

Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
0
0
Svar på denne tråd

metode B1
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 17:50

Er det ikke kun fejfrie som går videre i Metode B1??

Jeg har altid været bekendt med, at i metode B1 kun var ryttere med 0 fejl, som gik videre i omspringningen??

Luna

0
0
Svar på denne tråd

metode b1
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 22:20
Nej, det er rigtig nok som Eva skriver. Det er dem, med færrest fejl som kommer til omspringningen. Tit er der dog mindst en fejlfri, så derfor fungerer det ofte sådan i praksis, men hvis der var to ryttere med 20 fejl, og alle de andre havde flere fejl, så skulle de to altså ride om alligevel... Dog må springene i omspringningen kun sættes op, hvis rytterne var fejlfri i hovedrunden, og så må de sættes max 10 cm op.

Wildly
~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

~~~
Besøg min nye hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2005 20:50

Okay, så er jeg lidt med igen.. Så er det nok fordi, jeg kun har været til spring stævner, hvor der var flere fejlfri, og hvor man så ikke kom ud i dette.. :-)

Men hvis der kun er en fejlfri i hovedspringningen er denne så ikke vindere?

Luna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider