Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Min hest bider sig fast
Forfatter: 
Dato:  14-11-2005 12:30

Hejsa allesammen!

Jeg har et lille problem jeg håber i kan hjælpe mig med.

Min hest har været redet i ca 5 mdr, og indtil nu har han været rigtig sød og lærenem. Der har aldrig været problemer med at styre ham rundt, og han har altid været blød og nem i munden og han suger godt på bidet.

Men så kom jeg til skade med mit ben og han måtte stå stille i en uge. Efter den uge begyndte jeg at tage ham i longen for at holde ham igang indtil jeg selv kunne ride igen. Der gik ca en uge med det. Nu er jeg så begyndt at ride ham igen, men på højre volte er han begyndt at bide sig fast i bidet og jeg kan intet gøre, han løber bare lige ned af langsiden. På venstre volte er der ingenting med ham? Jeg forstår det ikke?

Jeg har haft dyrlæge til ham idag for at tjekke hans tænder og mund, men der var intet se. Ingen tandspidser eller sår?

Er der nogen af jer der ved hvad jeg kan gøre? nogle øvelser eller ideer til hvad der kan være galt?

Håber på nogle svar.

Janne - nu med det bette pjok Apollon

0
0
Svar på denne tråd

nu har du godt nok
Forfatter: 
Dato:  14-11-2005 12:53

fået kontrolleret tænder og mund...men hvad med resten af kroppen ?

Det kunne jo tænkes at der var en muskel som ikke lige sad som den skulle eller var blevet stiv ?

Bare lige en tanke, for det værste ved heste er at de kan ikke tåle at stå stille eller ikke blive brugt...

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider