|
|
| DSA 6-års champ. Kandar eller ej? |
| Forfatter:  |
Lise Mortensen |
| Dato:  |
31-07-2001 19:35 |
|
Hej.
Ja, okay... dette har måske ikke noget med "Træning" at gøre, men da der ikke fandtes nogen rubrik, der hed "Spørgsmål vedr. stævner", måtte jeg finde et alternativ. Håber alligevel at nogen kan svare på mit spørgsmål...
Altså - jeg er i den situation, at den nye stævnestruktur har forvirret mig en del. Jeg er så vant til den gamle, at jeg ikke har været i stand til at kunne sætte mig ind i de nye regler og klasser. Mit spørgsmål lyder derfor som følgende:
Til DSA's 6-årschampionat, som jo rides i den nye LA6-A, er det da tilladt/valgfrit/påkrævet, at man rider med kandar? Jeg har læst folderen igennem fra ende til anden, men finder intet svar på mit egentlig ret relevante spørgsmål eftersom der kun er 3 uger til det pågældende stævne. Håber at I kan hjælpe mig:-)
MVH Lise Mortensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: DSA 6-års champ. Kandar eller ej? |
:-) |
31-07-2001 20:32 |
|
Hejza!
Efter de nye regler er det først tilladt at ride med kandar fra MB, og det er først tvunget at ride med kandar i MA og opeftter..!
Håber du ka' bruge svaret..!
MVH Hesteejeren fra Odense!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
karinap |
01-08-2001 09:47 |
|
Reglerne skulle vel være lavet for at skåne vore unge heste - så man må ikke ride med kandar før tidligst i MB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Majse |
04-08-2001 20:03 |
|
jep nul kandar ved championaterne, og det har nu altid været sådan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet