Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Centreret ridning
Forfatter: 
Dato:  10-11-2005 14:52

Jeg har lige færdiglæst Centreret ridning af Sally Swift. En supergod bog. Der er meget i den, så det er ikke helt let for mig at gå til.

Findes der nogen undervisere her i landet, som underviser i centreret ridning, og som kan fx. give et weekendkursus i noget af det?

~ Grev Axell ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse, man ved jo ikke hvornår den kommer igen! -Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Jeg mener, Heidi Magnusson...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2005 15:58
...som er westerntræner kan det der med centreret ridning?

Du kan sikkert finde hende på http://www.westernportalen.dk på trænerlisten.

... 8-) - 99E - 8-)...

0
0
Svar på denne tråd

centreret
Forfatter: 
Dato:  10-11-2005 16:21

Også en af mine yndlingsbøger - hun har nogen supergode billeder til at huske med og checke sig selv.

Måske du kan lokke en ven til at læse den og så kan I checke hinanden når I rider?

:Pia

fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

undervisning
Forfatter: 
Dato:  10-11-2005 17:04

Richard Weis undervise efter hendes principper.Han afholder kursus til Maj i Nordsjælland og vidst også i holte. Han er HELT fantastisk. Han fortæller en del om de gange han har besøgt Sally og om hvor fantastisk hun er.

Min egen træner underviser også efter deres metode...og får selv undervisning af Richard. Skal vidst på kursus hos Sally.

Hvis du bor i nordsjælland kan du altid kontakte mig.

Kan få flere oplysninger om richard på www.richardweis.com

Louise

0
0
Svar på denne tråd

diverse
Forfatter: 
Dato:  10-11-2005 20:28

99E:

Er det så ikke centreret ridning tilpasset western? Jeg rider ikke western.

Schone:

Det lyder jo godt, selvom der er lang tid til maj og det sikkert er vildt dyrt. Men jeg tror det er brugbart. Må dog sige, at det er lidt sjovt med alle hendes visialiseringer om fløde, der løber ud af benene og et piano i bækkenet.

Var lidt i tvivl om hun stadig underviste. Det er jo en lidt ældre bog. Det er ligefør man skulle tage over til hende og få et par timer

~ Grev Axell ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse, man ved jo ikke hvornår den kommer igen! -Garfield
0
0
Svar på denne tråd

har iøvrigt
Forfatter: 
Dato:  10-11-2005 20:31
samtidig med læst den lille bog Det gode sæde. Noget af det ligner det, som sally swift skriver, blot er det kogt ned på færre sider.

~ Grev Axell ~

0
0
Svar på denne tråd

grev axell
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 10:28

kan anbefale Lis Kristiansen i silkeborg. hun er super dygtig

se www.dalgaardhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bogen???
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 14:13

Hej Grev Aksel.

Jeg er bare super nysgerrig! Hvor har du fået købt bogen???

Jeg har søgt og søgt for at læse den. Den er udgået af forlaget, har jeg fået at vide.

Jeg ville smadder gerne have den, så jeg kan hive den frem i tide og utide!!!

Jeg/ Vi får nemlig undervisning af Heidi Magnusson som bare er super god!!!

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 18:17
lånt den på biblioteket. Men ikke forlaget trykker den igen. Ellers må I på amazon og købe den på engelsk.

~ Grev Axell ~

0
0
Svar på denne tråd

ikke igen
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 20:07

Bogen bliver ikke genoptrykt, da der vist er en fejl i den, så vidt jeg har forstået. Fik dog et eksemplar billigt i den lokale rideudstyrsforretning som de havde brugt ude bagved.

Hilsen

Britta

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider