Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

PNH folk
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 21:15
Hej Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om der er andre pnh folk i området mellem haslev, næstved og ringsted. Det er nemlig her jeg bor, og jeg er mega træt af og ikke kende andre der træner parelli. Så min ide er at hvis der er andre i området der træner pnh så kunne vi måske mødes af og til og træne sammen and improve our savvy level ;-)
If you allways do what you allways did, you'll allways get what you've allways got
0
0
Svar på denne tråd

Jaehh...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 21:40
...Der er da Peter (ehm, er det ikke) Vielsted (???) der bor nede ved Næstved a'... Men om han er på HN - det ved jeg ikke. Er du, Peter? ;-) Det er rigtig givtigt at kunne mødes med andre PNH'er (gerne på nooogenlunde samme Level og med samme baggrund) - bare man husker, man ikke skal undervise hinanden... ;-) Det er vi jo slet ikke gode nok til endnu - nogen af os... :-)

8-) - 99E - 8-)
"If what you're doing doesn't work
-Absolutely do something else!"

Rå Working Saddle Sælges!
0
0
Svar på denne tråd

Samme spg.
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 21:40
men blot i Roskilde-området ;)
0
0
Svar på denne tråd

saavvy
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 22:02
tak for det ninie... gerne flere svar hvis pnh folk ser dette :-)
If you allways do what you allways did, you'll allways get what you've allways got
0
0
Svar på denne tråd

Til 99E...???
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 17:00
Hei, Jeg håber det er ok jeg blander mig? Eller lige stiller at spørgsmål, til 99E! Jeg har lige bestået min level 1, jeg har sendt en dvd ned til Wally, og den er god nok, men Guran er jo i USA i øjeblikket, ville høre om du vidste hvonår hun kom hjem igen, da jeg jo meget gerne vil have den røde string, pin til jakken og skrives på listen over Level 1ére. Jeg er veninde med Katrine Nielsen, som jeg ved du var på kursus med for et stykke tid siden på Møn mener jeg det var. Jeg var også selv nede og få eneundervisning af Wally, søndag aften! Håber du måske ka være mig behjælpelig? Mvh Pernille. Ps du må meget gerne svare på min mail.
0
0
Svar på denne tråd

String + Pin...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 08:55
...udleveres af instruktøren. Når du har bestået (via DVD/VHS eller "i virkeligheden") er det instruktøren, der skal udlevere (eller sende) din pin+string. Du skulle gerne, sammen med string+pin, få en lille lap papir, hvor du kan krydse af at du gerne vil have et diplom, gerne vil registreres på hjemmesiden og evt. også gerne vil have 10% rabat på næste Savvy System. Denne papirlap skal faxes/sendes til Guarn, som så vil sørge for du får dit certifikat. Jeg ved desværre ikke, hvornår Guarn kommer hjem igen - men NÅR hun gør tror jeg der ligger en ordentlig bunke PNH-arbejde, som hun vil få af vejen så hurtigt som muligt. ...dette indebærer div. assesment-sager, evaluering af kurserne med Urs Heer i Oktober, koordinering af de næste kurser, ordrer på udstyr etc.

8-) - 99E - 8-)

0
0
Svar på denne tråd

hmm er jeg dum?
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 11:07
hvad er pirelli?
savner dig Rose May og også dejlige Amanda...
Søger med lys og lygte efter Zenta og Surprice.
:{-( savner dem.
En rigtig hest har Fire ben og et hoved.!
0
0
Svar på denne tråd

Inge...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 11:32
.... Parelli Natural Horsemanship er et system til at træne mennesker - så de bliver bedre til at træne heste...

8-) - 99E - 8-)

0
0
Svar på denne tråd

99E...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2005 21:52
Det vil altså sige du mener det er wally der skal sende en string og pin til mig?
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2005 22:35
...det vil det.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider