Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Klikkertræning
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 13:15
Hej Alle HN´er... Har næsten lige bestilt en bog over nettet ang. klikkertræning af heste.. Da jeg har en hest med gråstær på begge øjne, tænkte jeg at det kunne være en god idé med noget træning med lyde... Og så ville jeg høre om der er andre der har erfaring inden for klikkertræning af heste...?? Hilsen Nadia & Wilfred...
>o<Suppi, du vil altid være husket og savnet >o<
0
0
Svar på denne tråd

Klikkertræning
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 15:41
Jeg benytter klikkertræning i den daglige træning med mine heste, jeg har god succes med det. Jeg arrangere bla kurser med Ellen Ofstad i klikkertræning, hun kommer i denne weekend, og mandag giver hun ene undervisning, du er velkommen til at komme som tilskuer om mandagen, hvis du har tid og lyst. Du kan læse mere om det på min hjemmeside. God fornøjelse :-)
-
www.vindskovgaard.dk

Kurser i Klassisk ridning, klikkertræning, horsemanship og rytterpsykologi se her
0
0
Svar på denne tråd

Tabita Cramers
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 19:43
Ihh, ville utroligt gerne.. men bor desværre i den ande ende af landet..:-( Hilsen Nadia
>o<Suppi, du vil altid være husket og savnet >o<
0
0
Svar på denne tråd

hvor kan
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 20:19
man købe klikkeren henne
Kommer hunde i himlen når de dør?? >o<
0
0
Svar på denne tråd

nååå ja
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 21:50
er det nødvendigt at have bogen eller kan man godt øve sig selv
0
0
Svar på denne tråd

klikker
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 08:51
Man kan købe klikkeren i de fleste dyreforetninger og på http://www.canis.no Du kan godt øve selv, det kan bare være en fordel at vide noget om teorien mm først, men læs evt det her God fornøjelse
-
www.vindskovgaard.dk

Kurser i Klassisk ridning, klikkertræning, horsemanship og rytterpsykologi se her
0
0
Svar på denne tråd

en sjov måde
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 09:01
Hej Jeg bruger selv klikker med mine 2 shetlænder og syntes det er helt fantastisk hvor hurtigt det går at indlære ting! Syntes det gør processen hurtigere med klikket da hesten ikke er i tvivl når den høre klikket at det den gjorde lige i de sekunder var helt korrekt! Kig på min præsentation og skriv endelig hvis der er noget du er i tvivl om! Det er en sjov måde at træne hesten på!
0
0
Svar på denne tråd

ellen/Tabita???
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 10:17
Ellen har også lavet 3 videoer, og det er da ikke klikkertræning, hvornår er hun begyndt med det? jeg synes de er gode hendes videoer, trods det at det ikke er klikker træning men det kan være at det er noget der kommer. Kan se at hun er startet i parelli lejeren, fra den første video, men har mixet det fint med positiv forstærkning. kunne være godt at se hende en dag, LIVE hvornår kommer hun igen til vingaard... Forresten til alle andre, så kan købe dem på http://www.canis.no Hun er utrolig fornuftig og har en super indsigt i hestens verden, det er noget nær det bedste jeg har set udover Alexandra Kurland, der udelukkende arbejder med klikker træning. vh karina. ps. ville dog gerne se Ellen en dag, hvornår kommer hun igen, hos jer TAbita?

>o<
0
0
Svar på denne tråd

super super
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 11:24
kunne nemlig godt tænke mig at se om jeg kan klikke min hest op i traileren...
0
0
Svar på denne tråd

Karina
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 13:40
Det er rigtig at Ellen måske bogstaveligt ikke benytter klikkertræning, da hun ikke benytter klikkeren, hun bruger en lyd som signal istedet for klikkeren, hun kalder det også mere positiv forstærkning i træningen af heste, men det er klikkertræningen jo også... Ud fra det jeg ellers kender til klikkertræning til hunde, stemmer det som Ellen gør, meget godt overens, lige bortset fra at hun benytter en lyd istedet for klikkeren... 8-) Ellen kommer her i weekenden. Men jeg håber på at vi arrangerer kurser med hende igen til næste år, og så måske får nogle artikler om hende i hestebladene, for desvære kender folk hende ikke her i dk, så vi har ikke været så mange til kurserne. Det syntes jeg er meget synd, for ligesom dig, syntes jeg også at hun er utrolig dygtig og en meget kompetent underviser.
-
www.vindskovgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider