Så er jeg på banen igen, med endnu et spørgsmål...
Min plag på nu 2 år og 4 måneder er utroligt glad for mennesker, og det er dejligt, meenn det er næsten for meget...
Jeg havde ham inde i hallen igår, først trænede vi en smule lydighed, men det er næsten ikke nødvendigt, da han går lige i hælene af mig, bakker ved let pres på bringen (uden tov på) osv. Efter 5 min. ville jeg have ham til at løbe et par gange over en bom som lå på jorden, da jeg tænkte at det kunne være sjovt for ham og prøve, men tror I han gad.. Han blev ved min side, og da jeg tog longepisken og slog et smeld med den, syntes han da bare at han skulle smage på den... Endelig kom han ud på hovslaget, og jeg forsøgte forgæves at få ham i trav, men han er ligeglad med smæld fra pisken, han gik pænt efter mig over bommen et par gange, og så stoppede jeg...
Han stopper også op hvis vi kommer forbi andre folk-tænk nu hvis de ville klappe ham

(han får meget sjældent godbider, så det er ikke grunden).
En sidste ting er, at han er dårlig til at løfte fødderne, stødte også hovene mod bommen et par gange-er der en sammenhæng???
Er han doven??? Stædig??? eller er der nogle der har oplevet ligende??? Jeg synes det er kært, men også lidt underligt, eller???? Er der noget jeg kan gøre, hvad?
Håber på lidt råd/erfaringer!
Mvh
Lisbeth