Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Undervisning hvor tit
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 13:28
ja som overskriften siger, hvor tit får du undervisning... Og af hvem. Mine piger rider, får undervisning som så.

Den yngste 2 gange om ugen i dressur, af Lene Bæk.

Den ældste 3 - 4 gange om ugen af Niels Hein Ruus

Hilsen Lene
0
0
Svar på denne tråd

chokoladekage.--... muums..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 13:32
Får dressurundervisning 2 gange om ugen ved en der hedder Karsten Hansen...

Og springundervisning 1 gang om ugen ved en der hedder Christian Schou...

MVH.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 13:52
Skal der ikke være forskel på, om man modtager holdundervisning eller eneundervisning?

Nåh, men jeg modtager dressurundervisning 1 gang om ugen, eneundervisning, af Jannie Nielsen.

Og springundervisning, eneundervisning, hver 14. dag af Michelle Bracher.

Nu har jeg fået en 6 års vallak, så jeg kunne egentlig godt tænke mig dressurundervisning 2 gange om ugen - 1 gang på hver hest (urutineret/rutineret). Men jeg tror desværre ikke, at Jannie har tid. Så jeg må skifte mellem hestene.

I princippet går jeg ind for så meget undervisning som muligt, men man skal dog også lære at "ride selv" og arbejde med det, man lærer i undervisningen.

Hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

jeg rider...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 14:15
dressur undervisning 1 x pr uge og spring en gang pr uge.

rider enetime i dressur (dog er min hest pt i optræning efter sygdom så vi rider holdtimer i august)

Min nyfundne dressurpart kommer til at ride dressur undervisning på hold 1 x pr uge og evt løse enetimer.

Jeg rider ved exam. berider Lars Ringkjær i både dressur og spring.
0
0
Svar på denne tråd

undervisning...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 19:43
Jeg rider hos martin holfelt en gang om ugen. Da jeg red pony red jeg mange gang om ugen, men det har jeg desværre ikke råd til når jeg selv skal betale....

>o<
0
0
Svar på denne tråd

host host..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 22:27
jeg føler mig ikke hjemme på en sådan liste :-P jeg har nemlig ikke haft undervisning det sidste halvandet år, da min underviser nægtede at undervise mig mere efter jeg fik min fjordhest til at gå pænere end hendes fimsede araber-unghest <--(underligt nok havde min også øvet i 2 år, og hendes kun 4måneder... floot perle) :-) -men er vist ved at være rusten i teknikken igen, så ska snart på revsø med pulie-rulie, og ha lidt nye input..

Kvæg/fjordheste magt

0
0
Svar på denne tråd

Undervisning
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 00:06
Jeg får undervisning 1 gang om ugen á 45 minutter ved Niels Erik Bøchman. Det er super godt.
En rigtig hest er en gyngehest!
0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 09:02
jeg får undervisning når jeg synes jeg har råd... det lyder dybt useriøst ved det godt, men som studerende uden su har jeg ikke så mange penge... men der er heldigvis nogen der hvor jeg står der gerne hjælper mig...

Elsk din hest uanset stamtavle og race..... den er den bedste alligevel... {>

Mango og Surprise uanset hvad der sker vil i altid være nogle vindere for mig..... Elsker jer ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fået....
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 09:08
.... undervisning af Anni Oppelstrup. Holdundervisning 1 gang ugentlig, og hun er helt kanon!! Men har desværre ikke tid til at undervise mere :{-(

Så har jeg fået lidt undervisning af en der hedder Mette, men det varede desværre ikke så længe! :( Det var holdundervisning.

I dag skal jeg så have min første ½ times eneundervisning ved beriderelev Mette S. Ehlers. Det bliver spændende :)

:D En hest er ikke ringere, fordi det er en pony ;)

:D
Mine tre stjerner; Flicka, Joy & Dreamlight
{>

0
0
Svar på denne tråd

Vi er rigtig forkælede
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 11:08
På Magic fordeles undervisningen således (5 års vallak):
Jeg får eneundervisning i dressur 1-2 gange om ugen, alt efter hvordan vi kan få det indpasset i mine arbejdstider.

Carina (på 15) får eneundervisning i dressur 1 gang om ugen og springundervisning på 2-mands-hold 2 gange om ugen

Vores dressurunderviser rider 3 gange om ugen

Og så har jeg en venninde som har været støttepædagog, så nu kan vi også ride i skoven (det er vel også en form for undervisning ;-)

Her ud over rider Amalie (på 8) rideskolehold 1 gang om ugen og er med i skoven som "håndhest" 1 gang om ugen (også på rideskolepony).

Så alt i alt bruger vi flere penge på undervisning end på opstaldning. Men jeg er sikker på at mindre kan gøre det - vi er bare lidt forkælede ;-D.

Hilsen Schack
Som aldrig havde købt en 5-års uden støtte fra en dygtig underviser.
0
0
Svar på denne tråd

Undervisning -
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 11:53

Jeg har en fast undervisningstid (dressur) én gang om ugen, men tit og mange gange ender det at jeg rider undervisning (dressur) to gange om ugen, hvis min underviser har et afbud en dag. Jeg får undervisning af berideren, der er tilknyttet det ridecenter min hest står opstaldet på.

Springundervisning får jeg én gang om ugen af én af trænereleverne på stedet.

Hilsen Louise.

HUSK IGÅR - DRØM OM IMORGEN - LEV IDAG!

0
0
Svar på denne tråd

også hos lene bæk
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 12:06
hej jeg får eneundervisning 1-2 gange om ugen i ca. 30 min pr. gang hos lene bæk....
han har desværre bare lige været forfangen så det meste af sommeren har han hygget.

Men men vi starter frygtløse igen på fredag :-P
0
0
Svar på denne tråd

en gang
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 12:09

Jeg fik en enetime pr. uge, før jeg blev for gravid til at kunne holde til det.
Jeg ville egentlig gerne have to gange, men dertil rakte pengene bare ikke med to heste, opstalding på ridecenter osv...

Pt. står min rideskole uden en dygtig dressur-underviser til konkurrencerytterne, så hvem ved, hvornår jeg får undervisning igen (skal jo lige af med en mave først).
0
0
Svar på denne tråd

mig mig mig
Forfatter: 
Dato:  15-08-2005 08:21
Sommer-halvåret:

Dressurundervisning, en gang om ugen, eneundervisning hos en som hedder Christina

Springundervisning, en gang om ugen, "holdundervisning" (vi er to ryttere) hos samme Christina

Vinter-halvåret:

Sidste vinter blev det desværre ikke til noget undervisning, da jeg ikke havde mulighed for at komme til det ridehus, hvor hun underviste (+ havde råd, da der også skulle betales ridehuskort hver måned oven i prisen for undervisningen :-))

Ved ikke hvordan det kommer til at gå her til vinter - kommer også an på om jeg begynder at kunne få ham i trailer ;-D

~ Mvh Katrine ~

~ hende med den lille brune ~

~ Brug ikke sporene på en villig hest! ~
Engelsk ordsprog :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider