Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 14:28

hey..

jeg passer en pony på 6 år..

der hvor den står er der en ridebane og jeg kan saktens ride skridt og trav men så snart jeg vil have ham til og galopere flipper han fuldstændig ud bukker og stejler.. og han gør det ikke i kådhed for hans øre ligger helt ned..

er der nogen der har en god ide til hvordan jeg kan vænne ham af med det..???

knuzz
Qnuuzz nille og joe
-en gang ridning
-altid ridning
:-P
0
0
Svar på denne tråd

har den...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 14:43
ondt eller er den kilden? tjeck de ting..

Elsk din hest uanset stamtavle og race..... den er den bedste alligevel... {>

Mango og Surprise uanset hvad der sker vil i altid være nogle vindere for mig..... Elsker jer ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Ikke uopdragen...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 19:17
Din hest har helt sikkert ondt når den belastes i galop, ellers ville den ikke lægge ørene tilbage og blive uregerlig. Jeg tror ikke der er tale om mangel på opdragelse, som du har beskrevet situationen.

Få en kiropraktor til at tjekke hesten igennem og evt. være der når du rider, så han/hun kan se hvad der er tale om.
0
0
Svar på denne tråd

ved også godt at han ikke er uopdragen..
Forfatter: 
Dato:  17-07-2005 12:31
jeg har selv prøvet og trykke let på ryggen.. han siger ikke noget til det.. har også prøvet at ride uden saddel.. han gør det samme.. men ude på folden kan han godt galopere..

line: er lidt svært og få en kiropraktor til og se på ham.. jeg passer ham jo kun.. men er det ikk dyrt få sådan en til at kigge på ham..??
Qnuuzz nille og joe
-en gang ridning
-altid ridning
:-P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider