Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

stævne med malou
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 18:19
her er lige nogle billeder fra stævnet med malou.
red på billedet lc2 som jeg vandt og red samme dag LB1 cup som jeg gik videre i til finalen i LB2 hvor jeg blev nr. 6 ud af hele cupen på 29 rytter.

ris/ros?

Mvh Mieke & Malou
0
0
Svar på denne tråd

er der ikke
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 19:38
nogle der har en kommentar-kritik???
Mvh Mieke & Malou
0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 20:22
det var jo nogle fine resultater.

Har ikke rigtig nogen kommentarer, billederne ser jo ret ens ud, men i er et nydeligt par jo :)

Skal der endelig være noget, synes jeg det ser ud til du stritter lidt med tæerne, og dermed ligger hele bagsiden af benet ind til hesten (kommer fra en, der en overgang ikke hørte andet end "tæerne ind!" 8-))

mvh Maria

Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 09:55
kommentar:)
Mvh Mieke & Malou
0
0
Svar på denne tråd

er der ikke
Forfatter: 
Dato:  30-06-2005 13:10
andre der vil give en lille kommentar med på vejen.
eller måske ris/ros som jeg kan bruge
Mvh Mieke & Malou
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor ?
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 22:57
Tillykke med det flotte resultat. Dejlig hest du har. Jeg undrede mig måske lidt over at du startede lc2, når du kan ride lb1 + lb2 ???
Linda
0
0
Svar på denne tråd

FLOT!!..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 11:42
det var da meget godt ..!! det er en fin hest du har.!... ;-D.. meget godt... bliv ved med det..
0
0
Svar på denne tråd

det er pga
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 12:20
quentin:

Det var jo hellere ikke meningen at jeg skulle ride lb2 men da det var finalen af lb cupen blev det sådan.
Det var ligeledes sidste gang jeg red Lc klasser da jeg efterhånden har for mange placeringer i disse klasser, vidst lidt for mange:)

Jeg har været lidt nervøs med at ride Lb klasserne, og la klasserne fordi hun er meget svingende i humør, eller er det bare mig. Hun kan øvelserne, så det er jo bare med at komme igang.
Mvh Mieke & Malou
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider