Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Rytterlejr
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 20:42
Hej Alle.

Vi skal til at igang med at tilrettelægge vores årlige rytter lejr for børn/unge. Men vi mangler lidt input.... Er der nogen som har nogle sjove lege med og uden hest, så vil jeg meget gerne høre om dem.

Hilsen Anita
0
0
Svar på denne tråd

Hej Anja
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 17:53
På DRF´s hjemmeside kan du under Bredde/forslag til aktiviteter finde ponylege, hesteagility og hestefodbold. Disse discipliner er sjove og egner sig godt til en ridelejr.
Jeg har også et par sider, som jeg har oversat fra en tysk bog med ideer til lege/aktiviteter, man kan lave med helt almindelige ting fra stald og springbane. Dem kan jeg evt. sende til dig.
Jeg kan anbefale en ældgammel bog, hvor der er lege både til rytterstuen og til udendørs brug med og uden hest.
Den hedder Rytterlege og er skrevet af Ulla Stålberg. Jeg ved ikke, om den kan købes mere. Måske kan den stadig findes på biblioteket.
Til en børnefødselsdag har vi engang bygget og malet en minispringbane til Barbiehestene. Det var en stor succes. Alle gæsterne var venner fra rideklubben. Siden har jeg brugt forhindringerne til en modelbane af besindighedsprøven.
I klubben kunne I måske bruge en sådan bane til teoriundervisning.
Vh Elisabeth Bay Jensen
DRF´s Breddeudvalg
0
0
Svar på denne tråd

tak...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2005 20:30
tak for svaret. jeg vil prøve at høre biblioteket efter den bog.

hilsen anita
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider