Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

TILRIDNING OMKRING hORSENS
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 18:34
Hej
Dette her er kun en forspørgsel, men er der nogen der kender nogen omkring Horsens der ville kunne tilride min hoppe, når hun bliver 3½-4 år.?

Det jeg søger efter er nogen tlf. nr. på nogen gode steder hvor de tilrider heste

Ved i hvad det koster om md?

Håber nogen kan svare

Knusser Thygesen.

vær' mod andre, som du ønsker, at de skal være mod dig

Dagens ord: Et klogt ord, er bedre end en lang prædiken
0
0
Svar på denne tråd

gitte naldal
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 22:32
www.horsemanship.dk
0
0
Svar på denne tråd

Der er da mange, ikk?
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 20:26
Jeg fik min hest tilredet sidste år på Steensballe rideskole. Det er en berider så det bliver gjort på en god måde! Jeg har fået en rigtig dejlig hest med hjem derfra.
Det er også en berider på Mosegården i Søvind.(skriv hvis du vil have nummeret)

Jeg vil anbefale:
*at ringe til ALLE ridecenter
*få din hest tilredet af en berider eller en med MEGET erfaring
*at gør ALT det du kan fra jorden. Det er det lettest for dem der skal tilride din hest og så ved din hest også lidt hvad det handler (den kommer jo måske til et sted den ikke kender og hvis den ikke har været i ''byen'' før bliver det måske lidt for meget for den på én gang)

Men det ved du jo nok godt!? ?:-)

Held og lykke med det hele

;-D

Mvh Annabell
0
0
Svar på denne tråd

Hvem er beridder.....
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 12:46
på Mosegården i Søvind ?

MVH Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Jamen dig kan jeg jo godt huske...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2005 08:18
TIL: Charlotte(Morgan)
Ja nemli.... har haft hest der (fjordhest, Sonny-Boy)! Det er ikke sikkert du kan huske mig men jeg kan huske dig og Morgan.... Har han fået det bedre??
Annabell
0
0
Svar på denne tråd

Sonny-boy.....
Forfatter: 
Dato:  11-05-2005 11:09
Kan jeg godt huske ;-D

Hvordan var det nu - solgte du ham, eller flyttede du bare væk fra Mosegården ?

Morgan fik det bedre i en periode, men så gik det atter ned af bakke. Så han blev aflivet 2 sept. 2003 :{-(

Jeg har dog fået en dejlig vallak, som Morgans afløser, og han er lige så skøn som Morgan var.

MVH charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Aj hvor er det trist!!! :-(
Forfatter: 
Dato:  12-05-2005 08:58
...Men så er det jo godt du fik dig en anden... så kan man måske lidt bedre komme over det ?:-)
Det år døde min nye hest's mor os det var bare så trist :{-(
Ja jeg kom af med ham til kirsten (kalinka) har lige været nede at se til ham og han har det godt og har lært at køre 1-2-spand! Og sjovt nok jeg troede ikke han kunne blive større, men der tog jeg fejl....han er blevet en rigtig bamse hihi.
Nu har jeg købt en anden fjordhest (lidt mere sporty) Fik den tilredet sidste år.

Hov forresten det er Nicole der er berider - det er jo os hende det overtog det... Ved ikke om du kender hende?!?
0
0
Svar på denne tråd

Kender godt Nicole......
Forfatter: 
Dato:  13-05-2005 17:22
Hun havde sin hest dernede, før bente og Jan forlod det.

Men Nicole er da ikke berideruddannet så vidt jeg husker ? Hun har undervist rideskolehold på en eller anden rideskole i Nordjylland, men berider mener jeg helt bestemt hun ikke er.

Om hun tilrider heste for andre ved jeg heller ikke. Men hun gav dressurundervisning sidst jeg snakkede med hende, så mon ikke hun også ville kunne tage en hest i tilridning, hvis det var det det kom an på ;-D

Hun har nu ellers også fået stalden på Mosegården til at blive en rigtig dejlig stald med nogle gode bokse, og selv ridehuset har hun fået til at blive størrere ;-D

MVh charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Hvis man gider...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2005 20:55
at køre til Skanderborg kan jeg da anbefale: Skårup Overgård v/ Anne-Dorthe & Jørgen Albertsen. Ved at de er dygtige og har stor erfaring med ungheste...

Misund aldrig nogen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Nåååh ja dem er der jo også
Forfatter: 
Dato:  15-05-2005 17:54
Til Charlotte:
Jamen hun sagde da til mig at hun var uddannet?!? Hvis hun ikke er det så sys jeg godt nok at 100,- er for meget for en ½ times undervisning....
Men hun tilrider heste for jeg havde snakket med hende om hun ville tilride min ''nye'' hest...
Men ja det er blevet rigtig pænt derude...

---

Nå ja der er jo os Anne-Dorthe og Jørgen...
Jeg vil også helt klart anbefale dem....
0
0
Svar på denne tråd

Tja jeg er da ikke 100 %......
Forfatter: 
Dato:  15-05-2005 20:46
på at jeg husker rigtigt - så du må nok hellere spørge hende om hvor og ved hvem hun er uddannet.

Jeg har dog også selv givet 100 kr pr ½ times undervisning ved en underviser, som ikke er beridder. Hun red så selv prix sct. georg, så jeg synes det var en o.k. betaling.

Nu får jeg så ved beridder, og giver 150 kr.

MVH charlotte
0
0
Svar på denne tråd

eller os er det mig der tager fejl!?!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 11:08
jeg kommer ikke derude mere så jeg snakker ikke med hende mere men når jeg kommer derud skal jeg nok lige finde ud af det...jeg kan jo også komme til at høre forkert...

Hvem er det du får undervisning af og hvor? Jeg skal némli finde en der kan undervise...
kender du evt. andre i nærheden af søvind?? (der rider MA og gerne derover)
0
0
Svar på denne tråd

Hej annabell
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:33
Jeg får undervisning ovre på Vilhelmsborg hos Nicolai Kowalski.

Og før det hos den staldejer, hvor jeg har Medoc opstaldet.

Har du mulighed for at køre med din hest i trailer ?
For umiddelbart kender jeg kun en, som kører ud og underviser. Hun rider på middelsværtniveau, men tager kun ud når der min. er 3 ryttere, så vidt jeg husker.

MVh Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Jimmy Sørensen der
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:52
er berider på Skåde, stopper jo der ganske snart, og flytter til Juelsminde, hvor han har købt en gård.

Efter sigende vil han blive ved med at køre ud til elever...

Han er ihf dygtig :-)

Hilsen

-Matilde og Shalu :-D-
- Nu i SAK -

0
0
Svar på denne tråd

jeg har mulighed for at køre men
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 13:27
det er nu ikk så let det koster jo også lige lidt mere...hmm så må jeg jo lige finde ud af noget andet. Eller få sparet sammen til en trailer...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider