Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

En Longerings ting...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2001 16:51
Tja jeg sad lige og kikkede i et rideudstyrs blad oppe fra Norden :-), og der så jeg en longerings ting, det lignede en hel masse reb, hvor noget af det skal om bag R.... af hesten, så går linerne videre op og ud til et longe torv, , æhm forstår i hvad jeg mener ???
Jeg kan godt regne ud hvorfor de bruger den, men det ka nda ikke være særlig humant eller hvad?
Det er lidt ligesom om at hovedet og bagdelen bliver skubbet sammen, altså ned med hovedet og bagbenene godt ind under dig...Hmpf Stakkels hest.!!!

Knuser fra Juul
0
0
Svar på denne tråd

Re: En Longerings ting...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2001 17:03

Hej Juul

Jeg synes simpelthen at det er en genial opfindelse!!!

Man kan stramme hesten godt ind - både forfra og bagfra.

Jeg tænker lidt på - er det mon ikke muligt at sætte nogle barduner og pløkke i jorden også?

Hvis hesten så ikke kan bevæge sig fremad - kan man så ikke lære den at piaffe med det samme???

Øhh - nu er det vist på tide, at jeg fjerner mig selv fra computeren - og går i gang med noget, jeg har mere forstand på!!! ;-)

Fjollede hilsner fra
Nina ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: En Longerings ting...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2001 18:31
Et godt gæt ville være, at du har fundet Pessoasystemet... inden du læser tråden, så bør du nok vide, at her var for en gang skyld noget, som ALLE HN-brugere kunne blive enige om.

Læs selv hvad *G*

http://www.heste-nettet.dk/forum/read.php?f=3&i=7390&t=7345
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider