heej allesammen,
håber virkelig a i kan hjælpe miig me dette lille meen store problem for miig ?
jeg har redet Fighter nu i 2 måneder hvilket er kanon godt,
og for 2 uger siden var jeg til stævne på ham (bar klubstævne på rideeskolen)
og om lørdagen gik det kanon,
vi vant de 2 spring klasser vi skulle starte,
og dressuren.
jeg stolede virkeligt 110% på ham inden jeg red den første springklasse om søndagen,
men da jeg på et opvarmnings spring valgte a tage et spring på en meter (det havde vi ikk prøvet før),
satte jeg af for tidligt og sprang lige ud over hesten og ned i en okser lig med hovdet først,
selvfølgelig var det jo min egen skyld så jeg satte mig hurtigt tilbage i sadlen igen, og måtte jo lige prøve det spring igen,
men da det samme skete 3 gange i træk havde jeg ikk mer mod og sprang så et lille kryds,
da det så blev mijn tur til at springe red jeg ind og stolede ikke en meter på Fighter, så vi fik på det 4 spring en refucering, der var jeg så ked a det og gal(på miig selv) at jeg ikk ville mere og jeg var godt øm i kroppen, Det skal lige siges at jeg lider a meget slem astma og kunne til lige med heller ikk få været, da jeg var kommet igemmen banen red jeg ud, og selvfølgelig skulle miin mor lige blande sig, så jeg måtte ikk starte den næste klasse, det hjalp jo ikk meget på selvtilliden,
men da stævnmet var slut og det blev mandag igen var det lige som om at miig og Fighter ikke rigtigt stolede på hinaden og bare at han bukkede var jag ved at skide i mine bukser,
da vi om torsdagen efter skulle springe, fald jeg a igen og d var igen mig der blev bange..
nu er det så småt begyndt at køre igen fordi jeg har redet en masse ture og overvundet mig selv med mange ting, men vil skal til stævne i weekenden og jeg er igen begyndt at tvivle på Fighter,
er der nogen der har nogle idér til hvordan ´jeg over vinder miig selv igen og kommer til at stole på Fighter 100% igen..?
for jeg elsker ham og vil ikk mere være den der kylling der ikk tør noget!
håber i vil hjælpe for både min og Fighters skyld!
knuss Ditte