Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Healthy Horse. (aquatræning)
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 10:07
Er der nogen af jer, der har prøvet Healthy Horse i Kr. Hyllinge??? Hun hedder Sandie Kjær Hansen hedder som har stedet. Det har vist nok været i ridehesten.
Jeg var nemlig til fest med hende igår og kom til at snakke om det og jeg ville godt prøve det med min unghest.
Er der nogen herinde som har prøvet det, bare for træningens skyld men også hvis i har haft nogle skader som er blevet bedre med det her aquatræning???
Hendes hjemmeside er www.healthyhorse.dk

Hilsen Carina

Everybody is looking for that something. One thing that makes it all complete. You will find it in the strangest places. Places you never knew it could be.

Det eneste vi aldrig får nok af er kærlighed. Og det eneste vi aldrig giver nok af er kærlighed.
0
0
Svar på denne tråd

ja det er godt!
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 12:02
Ja min søster har en oldenborg/fuldblod som var i aquatræneren og det var super. hesten bruger alle musklerne i kroppen og det hjælper mod skader.
Jeg kender Sandie og har redet hos hende hun er super og skal nok fortælle dig hvad der er godt for din hest. Tag og aftal en dag med hende og tag hesten med, så skal du bare se.
Håber du kunne bruge det til noget.

Mvh. Rikke Brunsborg >o<
0
0
Svar på denne tråd

hvad er det?
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 00:14

Hvad er det for noget? Er der ikke nogen som evt gider lave et link til det?

Hilsen
Katarina
nu uden Stassiya :{-( Men med Fidelia :-D
0
0
Svar på denne tråd

værsgo...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 15:29
Hej.

Jeg har set Sandie fremvise aquatræneren, og er positiv overfor det.

Jeg mener at hun er meget kompetent.

Link: http://www.healthyhorse.dk/

Hilsen Benedicte

Så blev den ged vist barberet
:-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider