Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

hun er snart 3 år
Forfatter: 
Dato:  30-03-2005 22:01
Hejsa.

Min hoppe er 3 år, den 4 juni. Ku jeg begynde at løs springe hende lidt her til sommer, eller er det for tidligt.
Så lige et billede a en plag på 2, der sprang omkring 70, der blev jeg chorkeret. Sys a der var lidt tidligt!

håber at høre fra jer derude..
Min dejlige pige
Miss Kicki
0
0
Svar på denne tråd

Hej Kicki
Forfatter: 
Dato:  30-03-2005 22:06
De 2 plage jeg har er blevet løssprunget siden de var 2 år. Jeg synes det er ok.Kommer jo lidt an på hvor skæve de er.
Men tænk ellers på de hingste der er til forbesigtigelse inden de er 3 år.De er jo blevet trænet inden.Og de klarer det fint.Prøv evt at se min hingst på min præsentation.På billederne er han lige blevet 2 år og 3 mdr.
:-D Mvh Graven :-D
0
0
Svar på denne tråd

spring
Forfatter: 
Dato:  30-03-2005 22:16
Jeg mener ikke der sker noget ved at løsspringe hende allerede. Ikke noget stort og voldsomt, men bare lidt for sjov, så hun finder ud af hvad det går ud på.
Så længe du ikke gør det for tit eller springer meget høje spring, så vil hun sikkert synes det er sjovt.

Wildly
~~~
Den som siger, at ingenting er umuligt, har aldrig prøvet at smække med en svingdør
~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd

hmm.....
Forfatter: 
Dato:  30-03-2005 22:18
Nå okay... hun ser meget harmonisk ud, og er ikk skæv... Så ku jeg måske godt, begyndt at løsspringe hende lidt?

Min dejlige pige
Miss Kicki
0
0
Svar på denne tråd

det er ikke for tidligt....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 11:57
...langt fra.
man kan godt begynde ligeså stille når de er 1,5 år.
så kom du bare igang med din....
0
0
Svar på denne tråd

kom bare
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 14:15
kom bare igang med løsspringningen, det er ikke for tidligt... små forhindringer naturligvis.

Til gengæld håber jeg der er panikhage på det træktov du har bundet den til et træ med?????
0
0
Svar på denne tråd

hmmm..
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 17:54
Nej det er der ikk, men har lavet en knude, der meget let går op (kan ikk huske, hvad den hedder)!
Min dejlige pige
Miss Kicki
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider