|
|
| Nogen der vil hjælpe? . |
| Forfatter:  |
Lutterlagkage |
| Dato:  |
05-03-2005 18:28 |
|
.., Jeg var nede og øve noget horsemanship, (Bare noget af det jeg kan) .. Det er "Vis vej" .. Jeg viser hyppern hvilken vej hun skal gå, og for hende til at skifte volte ved at træde til siden ..
Hun var liiidt for optaget af de andre heste, så det gik ikke som jeg havde ønsket. Hun var lidt sur, så jeg viste vej, i mens jeg svingede tovet på den side det var i dette tilfælde venstre, og fik hende da i gang. Men jeg ved ikke omd et var rigtig det jeg gjore, da ejg ikke har så meget forstand på det. NOgen der vil hjælpe mig? Evt. give mig nogle lette øvelser?
KNus
Respekterer du hesten, respekterer den dig:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaa... |
Jane B. |
06-03-2005 09:42 |
|
vil råde dig til at læse om og undersøge tingene først. ligenu står du jo bare og famler i blinde uden egentlg at vide hvad du gør og hvorfor (det er sådan det lyder ud fra dit indlæg, så sorry hvis det ikke er korrekt).
så jeg vil anbefale at læse og undersøge en masse på nettet og gerne melde dig på et kursus, med eller uden hest.
-JaneMedlem af Pat Parelli sekten (PNH - www.parelli.dk)
Eneste forhandler af Regulator Complete mellem Randers og Brønderslev
Foredrag med Mai Nicholajsen (hestetandlæge) ved Støvring (Aalborg) d. 31/3. Se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ...... |
LindeTheShutkep.. |
06-03-2005 19:33 |
|
.. Jeg havde lært nget i sommers, men det er ligesom *falmet* lidt .. såh .............
Respekterer du hesten, respekterer den dig:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Led din hest! |
Winyan |
08-03-2005 11:08 |
|
Det er ofte ikke et spørgsmål om at gøre det korrekt. Det er et spørgsmål om at lede sin hest. Hvis du skal lede din hest skal du være sikker på dig selv og tro på at det du gør er rigtigt. derudover kan du selvfølgelig læse dig frem til en del om hestepsykologi, som vil hjælpe dig til at forstå og gøre det på den naturlige måde:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet