Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Træt af vinter - Ridning i det her vejr?
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 10:43
Jeg er ved at være lidt deprimeret(over alt det sne der ligger ovr det hele. Det er svært at komme til at ride. Jeg er ellers så heldig at der er ridehus kun ca. 15 minutter i skridt fra hvor jeg bor, men jeg kan nærmest ikke finde vejen!og så er der meget glat... Hvad gør i andre i det her vejr?
Jeg prøver at træne lidt "fra jorden" i folden, men jeg synes hesten får kluper under skoene, selvom det er frostsne....Nogen idéer til andet jeg kan lave?

Hilsen Louise
0
0
Svar på denne tråd

Ingen sne...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 12:25
Kan godt forstå, at du er ved at være træt af sneen Louise. Der er ikke mulighed for,at du kan køre hesten hen til ridehuset? Det ved jeg, at nogle af mine venner gør når, der ligger meget sne - selvom det normalt kun tager et kvarter at skridte hen til hallen.
Her i Esbjerg er der dog slet ingen sne - så pt. har jeg ikke de store problemer. Desuden er der 2 ridehaller, der hvor min hest står - så jeg har det nemt.
Mette
www.eor.dk
0
0
Svar på denne tråd

Jeg rider...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 13:10
Selvom der er sne. Og dét i alle gangarter. Dog ikke på veje og langs veje for tiden, det tør jeg ikke. Så jeg forstår godt at du ikke har meget lyst til det, heller. Silver får også lidt klumper under hovene, men hvis bare man holder tempoet i trav eller galop (Selvfølgelig hvor sneen ikke er så dyb, eller hvor der er glat) ryger klumperne ud af sig selv ;-)

Mvh. HamletkSilver
ü

0
0
Svar på denne tråd

jeg er...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 18:47
Også ved at blive tosset af alt det sne..! Det er da fint nok når det bare blir liggende et par dage, men nu er det jo flere uger.. Det er umuligt at holde ridningen ved lige. Har ikke ridehus i nærheden og ridebanen er jo også ubrugelig. Nu har hesten så heldigvis fået rykket skoene af så kan man da ride lidt længere uden der sætter sig store isklumper i hovene. Men træls det er det da, man får ik redet nær så meget som man gerne ville! :-(

Jeg vil ha forår NU!!! :-)

Med venlig hilsen Tina K

Nu uden Reinier :{-(
Hvil i fred min skat >o<

Nye billeder af "De Sorte Perler" på min præsentation ;-D
0
0
Svar på denne tråd

tja......
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 19:26

Jeg er så heldig at have adgang til ridehus 5 meter fra stalden, så jeg synes egentlig bare det er dejligt med sne :-P Men kan da godt forstå dig.
Du kunne evt. udnytte sneen, og prøve at finde noget dyb sne/driver som du kan lege lidt med din hest i. Det giver super kondi og gode muskler (også til rytteren :-P) og så synes hestene at det er skægt.

Mvh. Ida

It's alright to be down
your rollercoster will soon be upward bound
It's OK you should now
Tomorrow will be there for you even though

Citat: TimC

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg er i hvert fald
Forfatter: 
Dato:  05-03-2005 19:36
også træt af alt det sne og især frostvejr. Nu er jeg selvfølgelig også selv en kæmpe kylling hvad angår kulde, men har heller ikke ridehus, så går bare få ture med ham, da han ikke er tilredet. Var ellers godt i gang med opstart til tilridningen, men har stoppet for nu pga. den hårde jord. Kæmpe øv!

Lea!
0
0
Svar på denne tråd

Rigtig træls
Forfatter: 
Dato:  06-03-2005 00:15
med al den sne og frost... Verona står ikke så godt fast, for hun har sko på alle 4... Og så ér hun jo en ældre dame, så hun skal passes lidt på!

Linda.
Jeg har ikke altid ret - men jeg tager aldrig fejl ;-D

:-) Medlem af Pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere :-)
Medlem af FHK
0
0
Svar på denne tråd

mordax
Forfatter: 
Dato:  06-03-2005 00:31
Mordax er en herlig opfindelse (y) , og jeg lærte selv at sætte dem på i går ;-)

Sneen klamper normalt ikke, når det er frostvejr, men ellers tag en proptrækker, der kan foldes sammen (sikkerhed) med ud at ride, så kan du stå af og kradse klamperne ud af hovene med den.

Jeg har lavet nogle såler af plastik (-låg fra malerbøtter er gode), som jeg presse ned i hovene, men det er lidt besværligt at tilpasse dem. De virker dog rigtig godt (y)

Og så har jeg købt de overtrækkere til ridestøvler, der var i det nye nr. af Equipage (y) , så fryser man ikke så meget om sine små fødder :-D

Jeg har også termobukser med skindbag, pragtfulde at have på i frostvejr!

Og så er det bare ud i skoven :-D - Hestene elsker det (y)

:-) fra Nina

Præsentation - nu med 2 føl {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider