|
|
| dårlig kondi |
|
|
Nu er jeg endelig kommet hjem fra ferie. DEJLIGT! for har sku savnet mit 4-ben:) men nu er han sikkert ude af form, så i skulle vel ikke side inde med et godt genoptrenings program til heste vel? han har stået stille ca. en uge. hvordan kan vi trappe lige så stille op igen, uden at det bliver for hårdt?
Knus louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du kan bare.. |
| Forfatter:  |
Ac <3 |
| Dato:  |
19-02-2005 22:06 |
|
Bare start stille ud,
ikke for mange hårde øvelser..
lad det gå mere og mere over i det du plejer at træne..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm..! |
Biondi |
20-02-2005 14:54 |
|
heej..!
mit råd til dig er at du bare skal skridte godt i 15-20 min. til at starte med..! og så lige så stille begynde at trve..! ik noget hårdt bar elidt 10 min eller noget i den stil og så går det i et par dage og bare læg ligdt mere til hver dag.:! og så begynde at træne dit normale prøgram..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| efter en uge |
|
|
hvis din hest var i fin form før, så er den det stadig efter en uge, så ingen grund til desideret genoptræning.
Jeg ville nok ride tur den første dag eller 2, da det er mindre krævende og så lytte til hesten om den var træt, men ellers bare ride normalt.
Hilsen Signe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EN uge ... |
Illum |
20-02-2005 19:24 |
|
Som andre siger hvis den var i form inden så er der ingen grund til at begymre sig .
Illum
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet