Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hvorfor gør hun det?..
Forfatter: 
Dato:  18-02-2005 18:45
I dag var jeg ude på min pony, jeg havde ingen sadle på, og de andre heste stod i stalden. Da jeg skulle til at hoppe på, begyndte hun at gå og gik tættere på hegnet mens jeg lå hjælpeløs overskrevs på hendes ryg. Nå, nok om det. Da jeg langt om længe fik hende ned på ridebanen, begyndte hun at løbe rundt om mig i cirkler, og ville ikke stoppe når jeg stoppede, og når jeg prøvede at skifte volte, fortsatte hun bare. Jeg føler mig ikke tryg ved det.

Har du et eller gerne flere gode råd?

Hilsen Line og Tinke. - den ellers så dejlige hest..

0
0
Svar på denne tråd

horsemanship
Forfatter: 
Dato:  19-02-2005 22:02
har du prøvet horsemanship?
hvis ikke, så tag og prøv det..
♥ - Ac - ♥
0
0
Svar på denne tråd

hephey.....
Forfatter: 
Dato:  20-02-2005 21:54
..... hvor meget erfaring har du egentlig selv? hvad med at få en ret meget erfaren rytter til at sætte hende på plads for dig?
0
0
Svar på denne tråd

ca. 3-4 år..
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 18:43
.. men da jeg købte hende var hun nooooget så kær og rolig. Men efterhånden er hun blevet stædig og sådan :'( ..

Respekterer du hesten, respekterer den dig:P
0
0
Svar på denne tråd

hephey...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 20:08
.... hvor meget i form var den så da du købte den..... nogle heste er meget lydige når de er ude af form men efterhånden som de bliver redet op så bliver de stædige fordi de har kræfterne til det....
0
0
Svar på denne tråd

Tommelfingeren......
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 23:15
hejsa... jeg havde engang et ligende problem, med en traver. der var en somm fortalte mig at man skulle sætte tommelfingeren ind i siden af den, lige under hvor sadlen sidder og blive ved med det indtil hesten stopper.. og hvis den begynder igen, starter du også bare forfra... igen og igen og igen... og igen...
det tager tid, men det virker. hesten rør selv ikke ud af flækken til sidst.
held og lykke
0
0
Svar på denne tråd

HORSMANNSHIP
Forfatter: 
Dato:  25-02-2005 19:14
Hejsa

Jeg syntes du skal prøve med noget horsmann ship så hun ikke gør det med dig en gang til. Også i kommer tætter på hinanden

Se evt

www.mobeck-hest.dk

MVH Julie
0
0
Svar på denne tråd

Rid selv!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 15:21
Den nemmeste måde ville jo være, at tage et hårdere bid og tvinge hende til at stoppe via din nye kraft! >:-(
Men det er jo ikke ligefrem en god metode!
Kunne også foreslå, at en mere erfaren rutter tager sig a hende et stykke tid!
Men synes, ikke at man slipper a med problemer ved at sende dem videre til andre! Jeg synes du skal kæmpe videre og så måske få noget undervisning a en mere erfaren rytter! Med undervisning mener jeg virkeligt, at det er vigtigt du selv rider!
Ellers kommer de problemer bar tilbage i det samme, du sætter dig op!
Held & lykke fra Line
Team Thomsen vender tilbage til ridesporten engang!!

Elsk din hest, mens du har den. Ingen af jer lever evigt!

Jeg er ikke perfekt, men hvem er måske det??
0
0
Svar på denne tråd

Tak alle..
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 21:11
... sammen, i har været til stor hjælp ;), men da vejret har været noget @!#$, har jeg ikke kunne prøve jeres forslag af :(..

- Jeg får undervisning, men min ridelrer læser på skle nu, og har først sent fri, så vi jeg skal vente med at begynde til der bliver lidt lysere :(, håber snart det bliver, da jeg lærte rigtig meget af hende, og hypsen blev betydeligt bedre ..

Respekterer du hesten, respekterer den dig:P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider