Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

C-stævne afbud....regler
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 15:49

Hvordan er reglerne angående en dressurklasse hvor alle på nær én har meldt afbud, og hvor der er doteringer??

Jeg mener man rider da ikke til bedømmelse da klassen som udgangspunkt var med 9 deltagere...eller hvad?, jeg har ikke kunne finde nogen regler omkring emnet, men jeg er godt klar over at man rider til bedømmelse hvis man har meldt til i en klasse hvor man er eneste tilmeldte...

Venlig hilsen Gitte

Boks direkte til skov og strand i Karlslunde

Pas på når du køber brugte sadler Kik her

0
0
Svar på denne tråd

bedømmelse
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 16:51
Jeg har prøvet det en gang. Jeg blev spurgt om jeg ville ride til bedømmelse eller have mit indskud tilbage.
Da det var en god dommer og jeg var ved at varme op (sidste framelding kom kort før klassens start) valgte jeg at ride til bedømmelse.

Camille
0
0
Svar på denne tråd

Reglement
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 17:36

Kan man læse reglerne et sted??? jeg synes det lyder forkert....det skal jo ikke gå ud over mig at de andre meldte fra :-/

Venlig hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

I følge reglementet...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 18:14
I drf's reglement, under almindelige bestemmelser, kan du læse hvilke regler der gælder, når man er den eneste startende i en klasse.
Almindelige bestemmelser
Læs bl.a. pkt. 121 og pkt. 131.1
I følge disse punkter har klubben altså handlet helt korrekt.
Mette
www.eor.dk
0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 21:17

Tak for al besværet... ;-)

Synes bare ikke rigtigt at jeg blev klogere 8-)

Venlig hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

prøv at læse igen
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 21:52
hvis der er ingen eller kun en ekvipage tilmeldt ved anmeldelsesfristens udløb elelr ved udløbet af fristen for tilmelding framelding (denne kan ses i dit program under info til rytterne) eller der kun møder en ekvipage til start, kan klassen ikke anderkendes som konkurrence, men skal aflyses.
Den ekvipage der er tilmeldt en sådan klasse, skal have mulighed for at ride en eventuel klasse af samme sværhedsgrad ved stævnet. Den pågældende kan tilbydes at ride en klasse af tilsvarende sværhedsgrad til bedømmelse.

anmeldelsesgebyr tilbagebetales fuldt ud, medmindre rytteren vælger at ride en anden klasse. eller rider til bedømmelse.

flytning i forbindelse med aflysning udløser ikek administrationsgebyr

oversat betyder dette at hvis du er den eneste der kommer til start. ligegyldigt hvornår de andre har meldt fra, skal klubben aflyse og doteringerne kommer derfor naturligvis ikek til at tilfalde dig. Klubben skal dog tilbyde dig at ride en anden klasse af samme sværhedsgrad. hvis der ikke er en sådan til stævnet kan de i stedet vælge at tilbyde dig at ride til bedømmelse i den pågældende sværhedsgrad.
hvis du vælger at ride enten en anden klasse elelr at ride til bedømmelse, skal klubben ikke give dig dit startgebyr tilbage. vælger du ikke at ride får du alle pengene igen.
hvis du vælger at flytte klassse kan de ikke kræve administrationsgebyr af dig.

håber det gav lidt mening. tilsvarende falder antallet af placeringer jo også hvis du er tilmeldt en klasse med 10 startende men kun de tre møder op. så er der ikke rosetter og penge til alle.

Med venstre hånd
Line og Calano

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

hej Mac
Forfatter: 
Dato:  13-02-2005 23:24
Som Line så korrekt skriver det..

Man giver præmier efter hvor mange ekvipager der rent faktisk har været til start - altså har været på banen.

Jeg har siddet i stævneudvalget ved mange C-stævner og desværre bliver man nødt til at aflyse en klasse en gang i mellem. Bare surt for den ekvipage der bliver tilbage.

mvh

Anne
0
0
Svar på denne tråd

Bølgepap
Forfatter: 
Dato:  14-02-2005 08:47
ØV da ;-)

Jeg var godt klar over at jeg ikke kunne løbe med alle doteringerne ;-)

Og tak fordi i skar det ud i bølgepap, jeg kunne bare ikke se logikken...

Venlig hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

var da så lidt
Forfatter: 
Dato:  14-02-2005 11:34
reglementet er af og til lidt kryptisk formuleret. så tit hjælper det at læse det et par gange.

Med venstre hånd
Line og Calano

Allé rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider