Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Smidigøre lænden
Forfatter: 
Dato:  31-01-2005 23:39
Jer på det sidste er jeg begyndt at fokusere meget på min lænd og dens fjedringsevne.

Og jeg er kommet frem til at jeg egentlig tit kommer til at sidde og låse lidt i lænden, hvilket jo ikke er så godt!

SÅ jeg tænkte på om der er nogen af jer der har nogle gode øvelser til at smidiggøre sin lænd!

Nogle af tøserne og jeg fra der hvor muledyret står har planer om at starte til noget Yoga ved siden af hesteriet, hvilket jo må virke godt... Men det kunne være rart med nogle andre øvelser/stretche øvelser.

Eller evt. andre forslag til hvordan man bliver mere bevidst om at beholde fjedren i lænden.

Hilsen
-Matilde og Shalu :-D-
- Nu i SAK -

0
0
Svar på denne tråd

i lænden?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 00:49
Du skal ikke fjedre i lænden, - men i hele ryggen (y)

Hvis du sidder og 'fjedrer' i lænden, får du svært ved at holde ben og hænder stille, medmindre hesten er meget nem at sidde på :-(

Mange har den forestilling at det drejer sig om at sidde og 'skubbe' hesten frem med lænden, når man driver.

Det skal man ikke :-P

Men det var måske slet ikke dét, du mente?

:-) fra Nina

Præsentation - nu med 2 føl {>
0
0
Svar på denne tråd

Tai Chi, måske.....
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 11:04
Det skulle være godt - også for balancen. Din hest er ikke selv stram i lænden, vel? For det kan godt 'smitte'.

Personligt ville jeg se dit problem som en udmærket undskyldning for at anskaffe en ny sadel. Jeg spændte meget i lænden før jeg fik min Grand Gilbert... men så gik det væk. Endnu et bevis for at shopping kan kurere alt.

***Nyt*** Nyt*** Nyt*** Nyt*** Nyt***

Ridebukser med indbygget horsemanship

Trense med integreret eftergivenhed

Spanskrør med automatisk gulerod

Kun i Julies Rideudstyr. Alle er velkomne. Ingen uddybende spørgsmål, tak.

Vi stoler på Bent Branderup og Pat Parelli - alle andre skal betale kontant.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 11:19
jeres indlæg.

>> Nina: Jeg ved godt man ikke skal sidde og køre overdrevet i lænden, men en hvis smidighed skal man jo have og det er den jeg some tider føler der mangler.. eller ihf får jeg "låst den væk" hvis du kan følge mig. Yndig slaskedukkebillede du ellers fik malet ;-D :-D

>> Julie: Det lyder ellers tillokkende med sådan en Grand Gilbert fætter (eller en optimum MUMS). Jeg plejer nu ellers at være ret glad for min Windsor (Greenline), så ved ikke om det er der problemet ligger... tror heller ikke min bank ville være udelt begejstret for en sådan shoppeloppe ting.

Men ellers nogle gode ting du har på bud fra din biks :-) Synes dog du mangler noget for os pinsels agtige moderne tortur ryttere :-D ;-) Hvad med stævnegrej med indbygget roset garanti???

Iøvrigt holder jeg dig personligt ansvarlig hvis Shalu nægter al kendskab til mig efter weekenden hvor den skal udsættes for dit stikkers show 8-)

Hilsen
- Nu i SAK -

0
0
Svar på denne tråd

Shalu skal nok....
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 11:52
... tilgive dig. Og i det mindste er det din egen hest. Da jeg lavede min sidste opgave til skolen, brugte jeg min gamle undervisers dressurhest til at male muskler på. Desværre var jeg kommet til at købe den forkerte tusch - en lidt mere permanent fætter end den vandopløselige white board marker, jeg ellers bruger.

Lad os bare sige at hun to uger efter min lille seance stadig kunne se præcis hvor hendes hests. longissimus costarum sad, samt hvor den gemte sine biceps brachii. Æj hvor var jeg bare skide populær :-D

Nyhed! Springgamacher med tegnestifter - snobbe-effekt garanteret. Kusine Julie i Wendy bruger samme slags. Vær med fra starten.

Rosetmarsvin med dokumenteret virkning.

Man-tape med kløpulver - til den stædige hest, der aldrig vinder noget. Så kan den lære det.

Selvklæbende opstoppernæse i komfortabel latex. Det naturlige snob-look til den mere ambitiøse DRF-bitch.

0
0
Svar på denne tråd

Du kunne også...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 12:45
... prøve at få noget akupunktur eller massage :-)

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Det ville
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 12:59
jeg ihf nyde :-)

Har også overvejet at gå til den samme kiropraktor som har kigget på Shalu... hun har sådan et hest og rytter kombo tilbud ;-)

Hilsen
- Nu i SAK -

0
0
Svar på denne tråd

Myofascial Release....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 14:20
... Kan du finde en der kan det? For det er nemlig guf.

Jeg tror faktisk at de tilbyder det her men det kan godt være at det kun er til heste.

Vh

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider