Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Dygtig underviser søges!
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 19:23

Hej allesammen!

Har været så heldig at finde min drømmehest,Zakhir, efter en lang tids søgen, alt er faldet på plads og jeg står nu bare og venter på han kommer 'hjem' her til den 1 Feb.

Jeg vil ha en god start. Han er unghest og har kun været under rytter de sidste 2 uger, trods det er han helt igennem fantastisk og uproblematisk at arbejde med. Købt ham af et stutteri der har lagt masse tid og arbejde i ham fra han blev født. Men som sagt er han en hest jeg vil have en masse gode oplevelser med, derfor jeg også syntes at det er uhyre vigtigt at han bliver 'formet' og lært godt fra start.
Derfor søger jeg nu et par veltrænet 'heste-øjne' der vil være interresseret i at komme ud og undervise os og hjælpe os på rette vej, et par gange om ugen.
Det er selfølgelig en selvfølge du har godt kendskab til ungheste og tideligere efaring med undervisning heraf. Har du godt kendskab til Fuldblods Arabern er det jo bare luksus.

Hans nye hjem er beliggende på Amager- Kongelundes rideklub for at være helt præcis. Super skønt område med ridehuse og store baner. Du vil selvfølgelig få betaling for din hjælp!

Er det dig eller kender du nogen?

Tak for din tid!

Mvh.Lisa B.Rokholm
0
0
Svar på denne tråd

JA........
Forfatter: 
Dato:  21-01-2005 21:43
Hej Lisa!
Min svigerinde underviser i forvejen på Amger. Hun er super dygtig, og har hjulpet mig meget med vores heste. Vi er selv ejer af de smukke dyr, og hun har et godt tag på deres til tider unikke temperament!! ;-D

Men hvis du har interresse, så kan jeg sætte dig i forbindelse med hende?

Du kan evt skrive til mig på min profil.

Mvh Jane.

Super velgående araberhoppe, med prima afstaming sælges, se min præs.
0
0
Svar på denne tråd

på Kongelunden
Forfatter: 
Dato:  22-01-2005 07:50
kommer der i forvejen et hav af forskellige undervisere... så hvorfor ikke tjekke dem ud ?

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Ja, der er...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2005 12:03

..faste undervisere på stedet, men har fået den fornemmelse at det mest er undervisning i hold på flere. Jeg kunne selvfølgelig vente til han er kommet derud og så spørge mig frem osv.. men, en af dem der er derude har rådet mig til at søge 'privat', og har luret at der er mange dygtige ryttere herinde... Så jeg prøver mig frem! :-)

Mvh.Lisa

0
0
Svar på denne tråd

Lisa.....
Forfatter: 
Dato:  23-01-2005 07:53
med mit kendskab til kongelunden er der nu massere af undervisere der underviser i enetimer... men ja der er nok andre ryttere i ridehuset samtidig.

Jeg mener nu at KRK er godt dækket ind med undervsiere, til alle niveauer og i alle prisklasser.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider