Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

beridere
Forfatter: 
Dato:  15-01-2005 22:41
Hejsa alle sammen!!! :-D

Ja, jeg har jo lige lovet at forhører mig, om der er nogen her inde, der kender nogen beridere, trænerer eller lign. de har haft rigtig gode erfaringer med på sjælland, som kan anbefales til tilridning af hest????
Så hører jeg ivertfald meget gerne fra jer!! :-)

0
0
Svar på denne tråd

hej jasmin..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 08:20

Jeg har kun hørt godt omkring tilridning af heste på team cabe i benløse/ringsted.

Michael carstensen står for tilridningen.
du kan find dem ved at gå ind på WWW.ringstedsportsrideklub.dk

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan

dressur sadel sælges.
0
0
Svar på denne tråd

nej!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 09:40
Der har jeg kun dårlige erfaringer, selvom jeg kender dem privat.
Hesten er aflivet nu pga. deres manglende brug af hovedet!

Find et andet sted

mvh
0
0
Svar på denne tråd

Min hest
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 09:53
skal over til Martin Holfelt. Han bor lige ved Jægerspris. Han rider mange DVer til og gør dem klar til kåringer, og han gør det godt. Han bliver også brugt som fremmed-rytter til nogle af kåringerne. Så hvis det er en DV, du skal ha redet til, så ved han i hvert fald hvad der skal til.

Karin

Dansk varmblod - heste der vil til ryttere der kan

Medlem af SAK (snobbe-aspiranternes klub)
0
0
Svar på denne tråd

Varm anbefaling
Forfatter: 
Dato:  16-01-2005 17:12
Jeg kan varmt anbefale Dennis Holst Nielsen, jeg rider hos ham og han har mange heste i ridning/tilridning. Bla rider han mange heste til championater og lign.
Gunnihus Jente IIGunnihus Jente II
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  17-01-2005 12:05
Som overskriften siger, så mange tak for svarene!!!
Vi vil prøve at kigge på dem I har anbefalet!!! (y) Kan man finde deres adresser hvis man søger på deres navn på nettet, eller hvordan finder man dem lettest, så man kan ringe eller komme ud og få en lille sludder???? :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  17-01-2005 14:16
Hans H. Kristiansen, har er smadder dygtig og har stor erfaring både i dressur og springning.
Han underviser bl.a. også nogle topnavne, som Pernille Bak, Malene og Anja lykke Nielsen, Hanne og Mona Hyldalh Hansen og har tidligere undervist Camilla Enemark.

Han underviser på Team Hedegården, som ligger i hedehusene.

Du kan bare sende mig en privat besked, hvis du ønsker at vide mere.

Mange venlige hilsner

Maria

Billeder af Van Basten og Laura på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak!

;-)
0
0
Svar på denne tråd

Anette Lunddal
Forfatter: 
Dato:  17-01-2005 17:25
Hvis det er Nordsjælland, så kan Anette Lunddal varmt anbefales. Hesten bliver passet i hoved og r..! Alt foregår på hestens præmisser (uden at være inkonsekvent). Der er tip-top forhold, men prisen er jo nok også derefter. Det ligger i Kvistgård.

0
0
Svar på denne tråd

Du kan ringe
Forfatter: 
Dato:  17-01-2005 22:52
Du kan ringe til Dennis Holst Nielsen på nr : 21664611 , han bor Torslunde 24 i Svinninge.

Evt. kan du gå ind på WWW.RIDEHESTEN.DK og under wiegaard foto (tror det staves sådan??) søger du under stævner/konkurrencer, der kan du indtaste : Dennis Holst Nielsen, så kommer der oplysninger/billeder frem af ham...

God fornøjelse (o:
Gunnihus Jente IIGunnihus Jente II
0
0
Svar på denne tråd

Ja Pernille Post
Forfatter: 
Dato:  17-01-2005 23:27
må være en af de beste
www.horsescence.dk

mvh stina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider