Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Rider du i dag.
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 16:56
Hej jeg er bare frygtelig nysgerrig - rider i i denne storm, jeg skulle have min hoppe med på rideskolen, men har egentlig ikke lyst til at skulle kører hende nogen steder i denne storm.
0
0
Svar på denne tråd

nej det gør jeg ik
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 17:03
ja som overskriften siger så ride jeg faktisk aldrig når det blæser, os fordi vi har udendørs bane kun...

Tålmodighed er det bedste middel mod ethvert problem..
0
0
Svar på denne tråd

nej det gør jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 17:18
rider sjældent når det blæser for galt.... men for det meste tager vi longen når det blæser....

:-Ptjek min præsentation og se min nye dejlige traver mille og skriv lige i min gæstebog da den sulter 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Nej ikke i dag.
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 17:24

Har trænet dem begge hårt de sidste par dage så i dag holder de fri.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan

dressur sadel sælges.
0
0
Svar på denne tråd

måske..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 18:19
Jeg tager måske ud og rider i aften. Vi har riderhus, så vinden er ikke det store problem. Det eneste problem er at jeg skal cykle 7 km for at komme derud...Lidt træls hvis der er modvind!
Men jeg kan sagtens finde på at ride ud selv om det blæser. Det er min holdning at heste skal kunne rides ude i al slags vejr...Medmindre det blæser så voldsomt, at det er farligt selvfølgelig!

Mvh. Nina
0
0
Svar på denne tråd

Ridning
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 18:55
Hej

Jeg er stort set lige blevet færdig med at ride alle mine 3, vi har været igang siden kl.13.
Så nu skal vi have mad.

Mvh Anja
0
0
Svar på denne tråd

yes sir
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 20:08
Har lige fået undervisning *puha* :-D
0
0
Svar på denne tråd

Har redet...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 21:45
Jeg er lige kommet hjem ude fra rideskolen - og har redet begge hestene. Det blæser nu heller ikke så meget her i Esbjerg.
Mette
www.eor.dk
0
0
Svar på denne tråd

Tjae, de ska jo rides....
Forfatter: 
Dato:  12-01-2005 22:19
Hestene ska jo rides, men selvfølgelig er det lettest for os som har ridehus! Jeg har redet alle mine idag.
Min 1'er pony var jeg til træning med, og vi kørte da med hestetrailer der ved 5-6 tiden idag! Det gik skam fint.. Ska lige siges at jeg bor i midtjylland!

{> Nina, Rozalin, Unexpected (NY hest),
Kentucky, Sjacko unda Nichi {>
- Has been here B-)
Stald Egeskov Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd

Ja hver
Forfatter: 
Dato:  13-01-2005 08:10
Dag

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Jep...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2005 09:19
Jep jeg har redet to heste (i går er det jo nu), en på bane og en i ridehus. No problemo....
En gang imellem sker det dog at, at hestens koncentration er på alt mulig andet, men så skridter jeg bare en tur, og lader ham kikke på hvad han vil...
0
0
Svar på denne tråd

Ja.. Jeg red tur
Forfatter: 
Dato:  13-01-2005 13:06
med en veninde i går aftes.

Møørkt var det, men da skyerne forsvandt fik vi alligeel set stjernerne.

Når jeg tager på de her aftenture, rider jeg kun den lille tur som min hest kender så utrolig godt - og hvis det blæser som i går, rider jeg ikke ud alene, selv om min lille mule er knusende rolig - også i blæsevejr..

Så vi fik os en hyggelig lille skridte-tur på en halv times tid - men man skal godt nok snakke højt for at kunne høre hinanden ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider