Her burde svaret jo klokkeklart ringe igennem - mig selvfølgelig. Ja, sådan burde det være. Det vel jeg ikke ligefrem påstå at det er. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op, med ham. Lad mig dele det lidt op, for jeg har vist problemer alle vegne
Boks
- Meget lidt kælen
- Kan finde på at vende røven rundt så det er umuligt at få fat på ham, uden at være i fare for at blive mast / eventuelle baghove
Jeg ved ikke om man kan gøre ham mere kælen, sikkert ikke, men hvor kan jeg dog blive sur på ham hvis han ikke, bare i 10 sekunder gider stå og nusse lidt. (Dette er ikke kun i boksen, men hele tiden)
Og at han vender sig i boksen, kan løses med en spand og lidt havre i, men så kommer han jo ikke på grund af mig, men fodret?! Suk...
Fold
Folden er sammen med ridningen det der gør mig mest modløs for tiden. Han er lige idag blevet lukket ud på en større græsmark, og da jeg havde redet ham lidt, lukkede jeg ham ud på folden, puttede grime på og satte ham fri. Fik så øje på at det ene øre var "mast" af grimen og ville rette det, så gik hen til ham. Han rykkede sig. Nåh, prøvede igen. Rykkede sig igen. Hmm, prøvede igen (Med lidt snuhed

) Denne gang lossede han ud efter mig. Jeg kan lige sige jeg at jeg blev eddertosset.
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, hvorfor kommer han ikke, hvorfor sparker han, hvorfor hvorfor hvorfor

Efter dage som idag, er jeg bare helt modløs, glæder mig ikke til at skulle have samme kamp imorgen.
Orker ikke at skrive om ridningen nu, den må i få senere... pyyh...
SuK, jeg er så meget i tvivl om jeg skal af med det her dyr. På den ene side, ja for fanden, han tager alle min kræfter, gør mig næsten altid i dårligt humør og tænker kun på MAD! På den anden side kan jeg ikke give op, for det må da være muligt at få en ordenlig hest ud af ham, som man ikke skal være bange for, pludselig losser en... Elsker jo også det dyr på bunden, selvom han driver mig til vanvid.
Vi skal sikkert have opbygget noget helt fra bunden, men hvordan vi gør det er jeg ikke klar over. Jeg er villig til at prøve alt nu, selv alle de der "HMS-øvelser" what ever, bare det hjælper. For det her går ikke. Tænker med gru over at jeg snart skal over til ham og trakke ham 1 km. for at komme i boks. Årh, for fanden... Jeg mangler vist lidt hjælp
Mvh. Hamlet