Hej AnneMette..
Jeg håber virkelig at jeg tager fejl.. Men jeg vil nu dele det med dig alligevel
For nogle år tilbage havde vi en hest stående som var ihh og åhh så sød og dejlig... Den kunne virkelig ikk gøre en sjæl fortræd..
En dag flippede den fuldstændig.. Bed, sparkede.. Ja teede sig som en åndsvag.. Vi tænkte at det nok bare var nogle ungheste "nykker" så vi tænkte ikk mere over det.. Vi proppede sadel og hovedtøj på den og ville tage ud og ride som normalt.. Lige så snart vi tænkte på at sætte os op på den flippede den fuldstændig ud igen.. Den stejlede på livet løs..
Endnu engang tænkte vi bare at den var overfrisk, og vi ville longere den lidt først.. I longen stejlede den også helt vildt og pludselig faldt den bagover.. Vi blev selvfølgelig forskrækkede, men den rejste sig op og fortsatte med at stejle(allerede her ville have den til at falde til og ro og så bare lukke den på mark, vi ville ikk risikere noget, men vi kunne ikk få den til at slappe af).. 3. gang den faldt bagover gik det galt.. Den rejste sig ikke og dyrlægen blev tilkaldt.. Hesten havde brækket nakken og måtte aflives på stedet.. Efter en obduktion fik vi så at vide at hesten havde fået en hjerneblødning

Hesten kunne sagtens have levet videre, men ville altid være tosset..
Endnu engang vil jeg sige at jeg virkelig ikk håber at det er det, men prøv og få din dyrlæge til at tjekke hende.. Der kan jo være så mange grunde, som ikk lige er helt til at gennemskue
Held og lykke..