Hej alle JH`ener.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre! Min pony har været halt siden august, og har harft kolik og alt det der.
(Inden hun blev halt red vi labge ture hver dag og selfølgelig red vi jo også dressur, spring havde dyrlægen sagt jeg skulle holde mig fra en tid)
Jeg er såå begyndt at ride og gå nogle ture i skridt. Men men men, hun er bare bange for alt nu! i sidste uge da jeg gik en tur med hinde gik hun i panik (over noget plastik) og løb hjem!

(dumme hest!) da jeg såå kom hjem var hun løbet gennem hegnet og stod og græssede med de andre på folden!!
Men så igår da jeg ville ride en meget kort tur på hinde bliver hun bange for en hun og begynder at småstejle og nægter at gå forbi det sted hvor hunden så har været (den løb hjem). Hun stejler og ter sig og alt muligt. jeg har pisk med og bruger den (kun på rigtige tider) hvis hun begynder at stejle. okay, jeg vender om efter en 20 min. kamp og rider stille og roligt hjem igen. men da jeg er næsten hjemme kommer der en traktor

(hun har aldrig været bange for dem, vi rider lige op og ned af en når vi rider på vores bane) jeg rider helt ind i siden næsten 3-4 meter væk fra vejen. og ja, hun springer frem da den er lige bag ved hinde og galopere ind over vejen og jeg prøver deperat at stoppe hinde. jeg for hinde stoppet men den kan jo ikke komme forbi os uden hun går helt anmok. jeg sætter hinde bare i kort galop og rider hjem.
Hun har bare gjordt det såå mange gange. løbet ud foran en lastbil så han bremsede meget hårdt op og alt muligt! jeg mener bare at hun er blevet livsfarlig! Men jeg vil heller ikke af med hinde!
Men hvad kan være årsagen til at hun er bange for alt nu og bare ikke var det hele sommeren??

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Hun er en hoppe på 8 år.Igår øvede jeg enda med plastik hovr jeg smed noget efter hinde og alt mulig. næ, nej det blev hun sq ikke bange for. hvorfor bliver hun så det på tur??
Kram Ditte og (den livsfarlige hest) velour.