Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

sadler til børn...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 07:58
Erfaringer søgses!

Jeg har været lidt rundt på nettet for at finde ud af hvad der findes af sadler i størrelsen 14" - 15".

Umiddelbart kan jeg ikke finde så meget.... Dog har jeg set, at wintec 500 fåes i 15".

Men hvad er jeres erfaringer? Sadlen jeg søger, er til børn i 6-9 års alderen som har redet et stykke tid og skal videre fra ponypuden.

Hvad kan jeg få og hvor?

Kh. Anja
0
0
Svar på denne tråd

Her er de
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 10:58

Man kan få 14" og 15" allround sadler her Rideudstyrslageret

eller her Happy Horse

Eller hvad med her Tika rideudstyr

{>
0
0
Svar på denne tråd

børnsadel
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 18:05
du kan købe en børnesaddel i harald nyborg blandt andet, jeg mener at de koster 500-600,-. vi havde en til vores shetlænder og den var udemærket.

mvh. jeanette2
0
0
Svar på denne tråd

jeg ville
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 19:44
gå ind på www.barefoot-saddle.de der er linket til den danske forhandler.

Den laves nu i børnestørrelser.

Jeg vil ikke holkde en salgstale, men jeg har selv en og er MEGET glad for den
Bitches
have more fun
0
0
Svar på denne tråd

tak.........
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 07:58
Tak for Jeres hjælp.... til Limelight, det lyder som en rigtig fin sadel, hvor meget springer du i den du har, og til og med hvilket niveau mener du man kan bruge denne sadel?

Til Jeanette, jeg har godt set de "billig" sadler der er på markedet, men mener også at det er "hul i hovedet" at sætte børn (eller andre for den sags skyld) i disse sadler. Kvaliten er så ringe, at det simpelt hen er for farligt at bruge dem....

Kh. Anja
0
0
Svar på denne tråd

anjaanja
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 10:26
Ja nu har jeg western modellen, så der bliver ikke sprunget så meget :-D... Du ved hornet av.

Jeg har en veninde, der lige har startet jagt i den almindelige og det gik fint.

Alt efter hvordan man befinder sig i sadlen, kan den bruges til det, man vil bruge den til. Man er i denne sadel meget tæt på hesten, da der ikke er nogen bum.

Der er heller ikke noget knæstøtte.

Hvis du vil have den med knæstøtte skal du kigge på torsion. Gå ind på google og skriv torsion og find derers hjemmeside.

Disse sadler er noget dyrere, men fåes også i flere udgaver. Princippet er det samme..

Du må endelig skrive hvis du vil vide mere.

KH Heidi

Bitches
have more fun
0
0
Svar på denne tråd

Tak Heidi....:-)
Forfatter: 
Dato:  17-10-2004 20:48
overskrift.....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider