Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

I SKOVEN FØRSTE GANG.
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 10:42
hej hej
synes bare lige jeg vil dele min solstrålehistorie med jer.
jeg er igang med at tilride en hannoveranerhoppe, som jeg agter at købe næste år hvis jeg får råd (og det VIL jeg ha)
Indtil for kort tid siden har jeg kun skridtet på hende i min round penn med en træningsgrime, hvilket er gået fint. hun har fra starten været ræd for biddet, selvom jeg har prøvet alt muligt for at gøre det rart for hende at lære det.

for nogle dage siden red min veninde og jeg ud hvor hun havde et tov i hende som håndhest. og det gik bare super. vi red lige rundt om gården og ind igen.

men i lørdags ville vi tage næste skridt og ride op i skoven. jeg havde købt et gummibid og tænkte at det ville hjælpe. og hun syntes bare det var herligt. hun slappede helt af og gik og strakte hals - og efter 5 minutter skummede hun helt vildt på biddet mens hun lagde sig stille og roligt til. halvvejs på turen tog vi tovet af og jeg réd selv bag min veninde. og hun var bare så sød. hun har aldrig været ude i naturen før. vi red ca. 15 min. og for første gang fik jeg hende også op i trav for lige at indhente min veninde. det var godt nok kun 10 skridt, men hun reagerede på mine hjælpere og forstod pointen. (og HVILKEN gang....mmm)

Er bare helt høj over at det gik så godt, kun 2. gang vi var uden for round pennen.

knus mette

0
0
Svar på denne tråd

1223456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 12:52
Tillykke!
Det er altid dejligt, når hestene er sådan, stort tillykke at det gik så godt første gang!

Hilsen Rikke!! :-) :-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider