Hejsa jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig med min nordbagge. Hun er normalt dejlig at omgås men nu har hun fået en meget dum idee med at løbe væk fra mig på folden.

og det er kun mig hun gør det over for.
Jeg har en pige på 8 år til at komme og ride hende hver onsdag da jeg ikke selv kan den dag og når hun henter er der ikke noget.Jeg vil også lige tilføje at jeg ikke kun har taget hende ud bare for at ride men også for at gå tur, strigle og meget mere hvilket hun nyder.

så jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor hun gør det andet. Er det mon mig som ikke er hård nok ved hende. Når hun gør det bliver jeg irriteret på hende men ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig

det nytter jo heller ikke noget at løbe rundt efter heste/ponyer der har den dumme idee. Har jeg læst.

så hva så hvad kan jeg gøre det skal lige siges at hun er på folden 24timer i døgnet da hun virker mere afslappet end hvis hun er i boks.Jeg har kun haft hende i et år kan det være grunden? Håber at nogen har en idee da jeg elsker nordbagge højt. Venlig hilsen FRIGGA