Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hjælp søges
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 20:17
Jeg har en hest (en traver) på 13 år, som volder mig store problemer hver gang jeg ska trave på ham. Han løber simpelthen så stærkt at man næsten ik kan styre/stoppe ham.. Og det genere mig meget, for ville jo godt ku trave stille og roligt rundt på ham. Så jeg er meget interesseret i af hører fra andre som måske har samme problem, eller en løsning på problemet.
0
0
Svar på denne tråd

Måske en mulighed
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 21:01
Prøv med nogle halvparreder...
0
0
Svar på denne tråd

STOP!!!
Forfatter: 
Dato:  20-08-2004 19:31
Prøv når han begynder at styrte afsted så stop ham! eller sæt ham ned i skridt! Lad være med at hidse dig op men giv dig god tid´!!!
:-)
0
0
Svar på denne tråd

longe?
Forfatter: 
Dato:  21-08-2004 15:37
jeg ville tage den i longe og arbejde med den der.

vænd den til at lytte efter din stemme, det hjalp rigtig meget på min hyp :)
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2004 18:10
Jeg er enig med Julie du kan også prøve noget dressur på den, og få den til at reagere på din stemme og dine hjælpere...

Knuz fra Terja og Dian Cecht!
0
0
Svar på denne tråd

hmm. halveparreder nej
Forfatter: 
Dato:  25-08-2004 19:56
hey...
jeg arbejder i en trav stald.
Hos nogle trav heste hidser det dem op når man laver halveparreder så det skal du nok passe på med...
jeg snakker tit til dem for at få dem til at slappe af, snak i et roligt tonefald og sør også får at du selv er rolig i din krop, hvis han traver for hurtigt så ta ham ned i skridt og prøv at få ham til at slappe af før du så sætter ham i trav igen, bliv ved med det til han forstår hvad du vil have ham til... han er jo vand til at skulle løbe hurtigt og pas på med at ligge benene for meget til... håber du kan bruge det til nogt...

hilsen henriette

fjordheste det de bedste >o< :-D
0
0
Svar på denne tråd

Udvekslings bid
Forfatter: 
Dato:  25-08-2004 20:09
Det er muligt at du en periode bliver nød til at bruge et læderbeviklet udvekslings bid, hvor du sætter tøjlen i den yderste ring for at kunne holde / stoppe ham og sætte ham på plads.
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Min traver
Forfatter: 
Dato:  25-08-2004 20:42
Jeg har arbejdet en del med den sidste uges tid, og det går en del bedre nu. Har redet sammen med en veninde og har så holdt ham inde bag hendes hest. På den måde blev han jo automatisk nød til af trave langsommere. Og det er han faktisk blevet helt god til nu. Jeg er startet på af få undervisning på et hold med ham og det går bare fint. Han vil selvfølgelig stadig godt frem men han er meget nemmere af styre nu.. Så det er jo godt. Nu er det første gang jeg har med en traver af gøre, så jeg ska jo også vænne mig til af han fungere lidt anderledes. Hvis der er andre med travere derude er i velkommen til af skrive til mig..
Knuz Jeanne :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider