|
|
| Spørgsmål til alle " LA3-ryttere" |
| Forfatter:  |
Louise s. |
| Dato:  |
15-08-2004 11:12 |
|
Jeg skal til at starte en LA3, men jeg er lidt i tvivl om en af øvelserne.
Øvelsen går ud på at lave en 10 meter volte ved I. Hvor ved I skal denne volte ligge? op imod dommer eller hvad? Håber at der er nogen som forstår mit spørgsmål og kan svare.
Mvh. Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| louise... |
|
|
ja jeg forstår dit spørgsmål - der er faktisk mange der spørger ang den øvelse. jeg går udfra det er LA3 A, du taler om.
du skal lave 10 M volter både i trav og galop ved I.
i trav plejer jeg at ride en slangegang på 3 buer og hver gang jeg passerer midterlinjen, laver jeg en 10 M volter NED MOD DOMMEREN, altså første gang til højre og anden gang til venstre.
i galop skal du vende skråt igennem fra M og ride mod E - midt på diagonalen, altså ved I skal du lave en 10 M volte selvfølgelig til samme side som den galop du rider - altså rider du højre galop er det volte til højre.
håber det gav nogen mening......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| andersen... |
Kirsten (FM´s Winnietou) |
15-08-2004 13:18 |
|
godt skrevet. Det kunne jeg ikke have gjort meget bedre selv.
Louise s: Som andersen også skriver er det en øvelse som mange tænker lidt mere over. I realiteten er det ikke så vanskeligt men det handler jo også lige om at se hvordan det skal gøres. Bare klø på! Så skal det nok gå. Og andersen har forklaret det godt.
Kirsten
Individer der residerer i transparante domiciler af ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geologisk oprindelse som projektiler!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange tak |
Louise s. |
15-08-2004 15:03 |
|
ok fint beskrevet, jeg forstår det godt. Mange tak
hilsen louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet