Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

kursus i PNH
Forfatter: 
Dato:  11-07-2004 20:43
er det muligt at tage kurser i PNH her på sjælland?
Og nogen der har erfaring med kurser hos Ute Lehmann?
Kan man komme og bo ved hende når hun afholder kurser?

Generelt er jeg bare meget interesseret i at få lidt indsigt i pnh, men er løbet med panden mod muren efter at have læst hvad man har kunnet læse om det på nettet. Og så vil jeg hellere lærer det praktisk end at prøve mig frem efter en bog.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHK, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS

0
0
Svar på denne tråd

Kursus i Ballerup sidst i juli
Forfatter: 
Dato:  12-07-2004 08:26
Parelli

Tjek under arrangementer

Dorte
0
0
Svar på denne tråd

svar..
Forfatter: 
Dato:  12-07-2004 10:09
er det muligt at tage kurser i PNH her på sjælland?

der er løbende kurser på sjælland med Ute og andre, mener der er 3 forskellige steder indenfor de næste 2-3 mdr.

Og nogen der har erfaring med kurser hos Ute Lehmann?

jaaah :) Ute er en kompetent instruktør, hun er uddannet pædagog før hun blev instruktør og hun kan sit kram også med hestene.

Kan man komme og bo ved hende når hun afholder kurser?

vil du gerne på kursus ved hende selv ved Esbjerg da? som det ser ud nu er det ikke muligt at bo ved hende derovre da hun lige har købt en grund og skal til at bygge nyt hus. meningen er der skal bygges hytter på stedet folk kan leje sig ind i når man er på kursus hos hende selv.

de forskellige steder i landet der arrangeres kurser har en anden "bagmand" end Ute, dvs det er andre der har henvendt sig til Ute og sagt de gerne vil have et kursus i deres område, og det er så denne bagmand der sørger for et sted kurset kan holdes.
disse steder vil der altid være plads til hestene enten i stald eller i en fold/paddock. men menneskerne skal selv sørge for husly.

håber det besvarede dine spørgsmål :) du er velkommen til at spørge igen hvis der er mere du gerne vil vide :)

-Jane
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider