Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

pnh level 2 camp
Forfatter: 
Dato:  26-06-2004 23:18
hejsa
Er der nogle af jer HNère som skal med på Level 2 camp med Wally i uge 28???
Jeg tager over og kigger (uden hest) om tirsdagen og tænkte, at det kunne være sjovt at hilse på jer, hvis der er nogla af jer, der skal med.
Trine
0
0
Svar på denne tråd

Desværre nej...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 00:18
...Vi har ikke alle de penge, der skal til.

Men Wally er en rigtig rar fyr, det var ham, der skrev under på min L1-assesment sidste år... :-)

Ham ka' vi li'!

(Der er billeder på min Præs...)

:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd

Samme her - ingen penge
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 00:30
Rart at høre, at det ikke kun er mig, der har råd. - Selvfølgelig synd/træls for jer - håber du forstår hvad jeg mener.
HAr bare(mere end en gang) fået kommentaren om, at det jo ganske enkelt drejer sig om prioritering - men med ingen penge er det sgu meget hurtigt at prioritere! Og alle vi dødelige har vel, trods alt, andet at bruge penge på end heste (hus, mad, tøj osv plus at når man har en mand, der ikke interesserer sig det fjerneste for heste, så er prioriteringen nogle gange lidt anderledes end man kunne ønske sig)
0
0
Svar på denne tråd

Problemet er jo...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 00:40
...at det er sådan et langt arrangement. Det ville blive over 12000 ialt for 99e og mig at deltage!

Så er det lettere at finde råd til et weekend-kursus på sjælland, når der kommer et sådant igen. Det plejer at kunne gøres for godt 3500 per næse...

Camp'en lyder fed nok, men det er altså for mange penge på en gang. :-(

-Mikkel-
"Savvy means you know how to relate to horses, how to handle them, how to solve and prevent problems both on the ground and on the horse's back, in any situation, at any time."-Pat Parelli
0
0
Svar på denne tråd

Ja - selvom...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 00:44
...vi er enige om, PNH er vigtigt, er det jo OGSÅ en prioritering, hvordan man vil bruge pengene - på PNH.

Og man kan få ret MEGET for de der 12.000,- (eller lidt mere) hvis man holder sig til Sjælland...

Især hvis man fordeler det lidt ud på clinics og Savvy Systems... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg ved....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 11:08
at ciller skal derover i den uge :)
jeg selv er ved Ute en uges tid før (skal afsted imorgen) men jeg skal så lige bestå level før jeg ser opad ;) regner jeg nu også med vi gør på fredag, dejligt jeg endelg har fået snøvlet mig færdig til at nå det mål!)
ville gerne være der når Wally kommer, har hørt det sku være en helt speciel oplevelse.

God tur derover, og hils Tine! ;)

-Jane
0
0
Svar på denne tråd

Ciller?
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 11:12
Ja, hils hende... :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 21:39
Nej jeg skal ikke derover i den uge, men ugen efter. På level 3 campen. Og jeg GLÆÆDER mig!

Desværre tager jeg derover med en "ny" hest, da min egen PNH-"stjerne" er højgravid. Så hun slipper denne gang, og så kommer ponyen på 5 år med. Det bliver hans første PNH camp. Han skal over og lære at løbe stærkt på stranden :-D

Uhh, jeg glæder mig, det er altid så hyggeligt at være på camp!
Jane, held og lykke med level 1. Krydser fingre (y)

Jeg søger efter en lille lejlighed, eller et værelse, til leje. Helst på en hesteejendom hvor der er mulighed for at medbringe hest. Se mere på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

takker :)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 23:49
det skal nok gå, vi kan jo det hele, har bare været for sløv ;)
uni har taget en masse tid og drænet for energi. men nu har jeg ferie, så nu skal vi rigtig hygge :)

-Jane
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider