Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

"hestehvisker"
Forfatter: 
Dato:  19-06-2004 16:16
Er der nogen, der kender en "hestehvisker" (kald det hvad du vil; men en der kan "læse" hestens krops-sprog), der kører ud i midtjylland???

Jeg har nemlig en veninde, der har en hest, som stresser meget op i stalden og som gerne vil prøve noget alternativt, men det skal altså være en, der kommer ud!

Hvis du kender nogen, hvad så med priser???

Mvh. Maja og Højbo's Fiona

HUSK; Et bid er aldrig stærkere end den hånd, der holder tøjlen! 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Ute Lehmann
Forfatter: 
Dato:  19-06-2004 16:37
bor ved Nørre Nebel mellem Esbjerg og Hvide Sande.

hun kører ud ved jeg. men ved ikke hvad hun tager for det. og hun er ikke "hestehvisker". Men praktiserer Parelli Horsemanship. men hun er dygtig.
du kan læse mere på www.parelli.dk

-Jane
0
0
Svar på denne tråd

tove nielsen
Forfatter: 
Dato:  19-06-2004 16:50
fra naturgaarden har jeg med succes haft nede til min fuldblod, det var virkeligt utroligt hvad hun kunne fortælle om ham og hun vidste faktisk intet ud over alder + at han stejlede da hun startede. Kan varmt anbefale hende!!
http://www.naturgaarden.dk/

mvh
Vipse
0
0
Svar på denne tråd

joy blach
Forfatter: 
Dato:  19-06-2004 17:20
prøv joy - hun er meget godt til at læse hesten
og rytteren...(øv)

www.joyblach.dk

0
0
Svar på denne tråd

Maj-britt Carter
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 10:13
Hun er alle tiders, hat selv brugt hende til flere heste. Hun er blevet oplært af Monty Roberts.
Hun bor ikke ret langt fra Viborg(ca 8km)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg stemmer...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 10:18
...som sædvanligt på Ute Lehmann - http://www.parelli.dk...

:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd

"Hestevisker"
Forfatter: 
Dato:  23-06-2004 10:54
Jeg har selv gode erfaringer med Jasmin Schact (?)
Prøv www.naturalhorse.dk
0
0
Svar på denne tråd

Prøv Jørn fra fynens rideklub
Forfatter: 
Dato:  27-06-2004 10:02
Hej

Lige lidt rettelse klyen Maj brit Carter er ikke oplært af monty roberts men af kelly marks som er oplært af monty roberts. Maj brit har kun mødt monty roberts 1 gang og det var til hingste kåringen i marts.
Prøv Jørn fra Fynens rideklub ved han flytter til jylland snart han er rigtigt god har selv haft to heste hos ham.

knuzzzzzzzzzzzzz en frderiksborg fan

0
0
Svar på denne tråd

Hej Maja.
Forfatter: 
Dato:  28-06-2004 19:56
Jeg vil helst have Maj-Britt Carter ud. Jeg har overværet en af hendes kurser, og må man sige at hun går op i det med liv og sjæl.
Der var eks. en vallak som var skrækslagen for at komme op i trailer. I løbet af 1 time, gik han op sammen med hende, gik selv op, stod der oppe sammen med hende. Ejeren arbejder stadig med hesten i det hun har lært af Maj-britt. Og så vidt jeg ved skulle den ud og køres med i sidste uge. Nu tør den at stå i traileren. Før skulle den bedøves af både det ene og andet. Det skal den ikke mere.
Hvis man eks. skrive mail til hende omkring spørgsmål man har, får man også svar tilbage. Måske ikke lige inden for en uge. Men man får svar.
Mvh. Lotte.
"Oldenborg heste kan og vil"""Dejlig Oldenborg vallak sælges
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider