Og han blev bare SÅ glad da han slap for biddet
Men I skal lige have en forhistorie:
Jeg skal springe en af rideskoleponyerne til vores stævne om 14 dage. Derfor skulle vi lige ud og øve os lidt, da jeg for det første ikke har sprunget rigtigt i 2 år og har redet på heste det sidste ½-1 år jeg sprang.
Det var anden gang vi trænede, og det gik rigtig godt

Vi kan efterhånden samarbejde ordentligt

Vi sprang en LB omspringbane inden vi stoppede, hvilket vi også skal springe til stævnet.
Bagefter skulle jeg lige ride en pony, der blev skadet for to ½ år siden og var tæt på aflivning(en sene i bagbenet) men han overlevede heldigvis og har kunnet blive redet i 1½ år efterhånden. Vi skulle så lige se, om han kunne tåle at springe minispring på 40-50 cm.
Han var SÅ glad, at han satte afsted i bukkespring til jeg røg over hovedet på ham, landede direkte på hovedet og knækkede nakken ... Behøver jeg sige det gør 'lidt' ondt i dag?
Nårh, men så kom trensen fra USA med posten da jeg var ude at lege med ham. Juhhuuu!!! (Vi havde fået et, der desværre var for lille, så det måtte sendes retur)
Smed det på ham og øvede kort signalerne, dem fattede han med det samme og reagerede supert på dem! Meget mere roligt og afbalanceret!
Tog sadel på ham efter megen besvær, da han (når vi rider uden bid) slet ikke kan vente med at komme igang

Han ELSKER det!!
Uheldigvis var der en fasan i busken, DEN var farlig med de LYDE den sagde!!! Og for at det skal være rigtig fejt, som der også en KANIN farende over banen, så det sagde buk, buk, buk, buk inden jeg fik ham stoppet.
Og gæt så liiige hvem der havde total ondt i hoved og nakke efter det! Mig!
Jeg sad af og trak ham hen til den hesteædende busk! Niks om ham ville derhen - ham som følger mig i r*ven konstant!
Okay, da jeg insisterede gik han da med, men så snart han ikke havde front mod den, stejlede han og vendte rundt ... DEN ÆDER MIG BAGFRA!!!!
Det gik da til sidst og vi fik øvet lidt forskellige sjove ting... Glæder mig til at prøve trensen mere seriøst i morgen, hvor busken forhåbentlig ikke er hesteædende eller jeg har det bedre i hoved og skulder, så jeg kan overbevise ham om, at den ikke er farlig
Det var lige det - trensen kan varmt anbefales!!!
Mvh. Anna