Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

bedømmelse af billeder....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 21:38
hejsa.....
ja jeg kunne ikke lige finde ud af at lægger min billeder her ind.... men hvis i vil gøre min en tjeneste så gå ind på min præstentation og kigge på min billeder og give min en kritik.......nogle af billederne er ikke så gode..... men håber det går.... jeg ved det kan være meget bedre men jeg havde lige en dårlig dag..... men kunne godt tænke mig at vidre om det ser bare nogen lunden godt ud selvom jeg har en dårlig dag eller det er helt ad H til.....
hilsen astrid....
0
0
Svar på denne tråd

svært at se
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 22:04
Det er ikke jordens bedste billeder til at bedømme, men generelt ser det ud som om du læner dig for meget frem i overkroppen. Om det er nogenlunde afhænger af, hvad du stiler efter - det ser nogenlunde ud til en LC og i på de bedste billeder måske en LB men så heller ikke mere. Men altså - det er jo meget svært at generalisere ud fra billederne og jeg tror du vil få meget mere ud af at der står et levende menneske og ser på sagerne.
0
0
Svar på denne tråd

lidt bevingede ord
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 22:24
Det kunne være spændende at se nogle billeder når du rider på en "rigtig" bane. Det er svært at vise noget optimalt på en græsplæne. :-P

Det ser ud som om du kunne få mere ud af det hvis du slapper lidt mere af i din overkrop, og kommer dybere ned i sadlen.

Men det ser samtidig ud som om at din hest går let på tøjlen, så ingen tvivl om at du har en dejlig følsom hånd. Derfor ville du også få endnu mere ud af det, hvis du arbejder en anelse mere med din opstilling.

(Skøn hest forresten!) (y)

Venlige hilsner
Charlott
"Èn hest i stalden er bedre end 10 på taget!"
{>
0
0
Svar på denne tråd

hænger skævt
Forfatter: 
Dato:  11-06-2004 12:54
indad i volten... ret dig op og læn dig tilbage... og sid lige .... det er det eneste jeg lige kan få ud af billederne...

:-D ´What if the one thing in life you feared most, was the one thing that could set you free...

Chek min side : www.carinaroen.webbyen.dk

Rutineret lærer pony søges :-)
0
0
Svar på denne tråd

mange tak.....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2004 13:36
mage tak for jeres svar....
ved billederne er ret dårlige men det var lige de enste jeg havde....
jeg ved jeg læner mig frem men arbejder hårdt på sagen.... for hesten kan godt gå det er bare mig der er noget ivejen med nogen gange....
næste gang skal jeg nok sætte nogle billeder ind hvor jeg rider på en bane men det bliver først når jeg for eneundervisning det er lidt svært at for et billeder når man rider på et hold med mange rytter.....
men mange tak for svarene.... nu vil jeg hoppe ud og ride og se om jeg kan styre den overkrop....
hilsen astrid....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider