Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Tranport!!!!
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 21:53
Heysan!!.
Min hest skulle op og scannes i dag, Hun skulle så køre i en heste tranport det starter med at vi kan høre hun er meget uroligt (skal lige siges at hun før har kørt i trailer), Og hun ligger ned og har fået en del sår, Vi giver hende så lidt mindre plasd, Så det ikke ville være mulig at hun laged sig men hun gjorde det sq igen. Vi kørte så op på min gamel ride skolen hvor vi var mange der var om at få hende ud. Sener kørte vi hende hjem i en traillr men det ville en dyrlæge ikk andbefælde, Fordi han sage at ligger hun sig i en lasbil gør hun det osse i en trailler, Men hun kom osse sikkert hjem. Kunne godt tænke mig at høre vil det i fremtiden være for usikker at køre med hende selv i fryt for at hun lægger sig i en trailler?.

Thomas

THOMAS

;-)
0
0
Svar på denne tråd

kom nu
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 20:19
I må da vide hvad i ville gøre??!!

THOMAS

;-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg ville...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2004 23:21
aldrig køre med en hest selv... heller ikke hvis den altid står stille, men det er måske bare mig???
man kan aldrig vide hvornår der sker noget så man skal have et ekstra hænder.
jeg har prøvet at stå med en hest der vær hoppet over for bommen i en lastbil, vi var mange,og vi fik den også ud uden skrammer, men hvis vi havde været alene??? og det er ikke bare det at få den ud, man skal også fange den bagefter - så er det rat at have en der kan stoppe trafikken og berolige rytteren...

knuzzzzz nina
0
0
Svar på denne tråd

ikke alene
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 17:25
jeg har det også bedst med at man er to når man kører med en eller flere heste, man ved aldrig om der sker noget og så er det smart at være to. Men sådan en hest, som har tendens til at lægge sig ned turde jeg ikke at køre med.
hilsen maja
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider