Vi var tre voksne ryttere afsted på weekendophold på Frøstrup ridecenter siddste efterår og nøj, hvor var det spild af penge!!
Vi var alle tre opmærksomme på at vi ikke var verdensmestre og var der for at lære mere. Men alligevel lærte vi intet!! Faktisk var vi ude af stand til at ride hans heste.
Efter 5 gange "undervisning" kunne jeg ikke engang bestemme hvilken vej og gangart hesten jeg red skulle gå
Og efter at have redet tur i terrænnet på samme hest, hvor den løb løbsk og den kun stoppede fordi forreste rytter stillede sin hest på tværs, så blev jeg kaldt en kylling fordi jeg ikke ønskede at ride i tærrennet på en hest hvor jeg ikke kunne styre retning og tempo.
At han så er af den holdning at vi var hestemishandlere fordi vi alle tre havde egen hest hjemme og ikke red på hans måde, hvilket han ofte fremhævede over for os gjorde heller ikke ligefrem opholdet mere positivt og lærerigt.
Jeg skrev et indlæg om det lige da jeg kom hjem fra opholdet, så prøv at søge på det når man kan søge på alle datoer.
mvh.
Trine SH