Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

er jeg klar til distreksstævne?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 18:55
Jeg har fået 3 førstepladser et par 2. pladser og et par 4. pladser. Men er jeg klar til at starte distreksstævne.... jeg skal helst have svar inden for 5 minutter men også MEGET gerne senere..... Til klubstævnerne (Klasse LC - LB) er vi faktsk næsten altid fejlfri, men for et stykke tid siden var vi bare ikke så hurtige, men nu er vi begyndt at blive hurtigere.....! hva sys i er jeg klar?

haiii..... tjek lige det her:

TRYK HER!

OG DET!

OG DET SIDSTE!

M.V.H Cille!
0
0
Svar på denne tråd

Underviser
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 19:26
Har du ikke en underviser som kan hjælpe dig med at vurdere om du er klar??

Med venlig hilsen
Bettina
0
0
Svar på denne tråd

yesss...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 22:40

Jeg skulle nok mene du er klar! Du kan altid prøve og tage til et for at se om du kan klare dig! Distriktstævner er meget bedre at ride, for der er styr på ALT!! til klubstævner har de iik styr på en skid! - C-stævner er heller ikke så svære! Fra nu af vil jeg kun ride C- stævner, gidr sku iik dt klub noet!!

mit råd : prøv o ta te et!!
0
0
Svar på denne tråd

jeg vil os sige
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 10:23
at du er klar

jeg tror at der er for mange som går rundt og tror at de ikke kan ride distriktsstævner men det kan man sagtens og både hest og rytter for en meget bedre tur ud af det

mit første distrikts stævne var en ulc og der var DSA og alle der startede DSA 4 års opvarmede i Ulc så jeg red mod flere af de gode ryttere ( andreas helgstrand, morten agustinus og dennis noes nielsen ) det var lidt sygt at åbne startlisten....

:-D ´What if the one thing in life you feared most, was the one thing that could set you free...

Chek min side : www.carinaroen.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

oki!!!
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 15:23
det er bare fordi at hvis jeg skal til et inden sommerferien skal jeg melde mig til idag! men jeg var bare ret meget i tvivl om jeg godt kunne! Jeg er ikke i tvivl om omhesten kan klare eller er god nok til det, det er nok mere det med at jeg ikke helt ved om jeg er parat! Men nu har jeg fundet ud af at jeg prøver og s¨å kan jeg jo altid gå ned til klubstævne hvis jeg ikke kan lide det!

Men mange 100000000 af gange tak, til jer som har svaret, det har i hvert fald hjulpet mig meget!

TRYK HER!

OG DET!

OG DET SIDSTE!

M.V.H Cille!
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 15:29
Jeg blir nok lynchet nu men...

Jeg vil så absolut mene du skal tage en snak med din underviser om det.

Til C-stævner er konkurrencen større så du skal have din psyke med til at klare hvis du ikke bliver placeret.

Jeg går ud fra du rider kat 2 pony (i fht din alder på din præs.)?

til c-stævner er der tit mindst dobbelt så mange starter og mange gode ryttere kommer på 2-3 virkelig dygtige ponyer i samme klasse.

Jeg mener ikke det er antallet af placeringer der gør om man er klar til C-stævner-men ens rideniveau;en dygtig hest/pony kan gøre meget for selv en urutineret rytter.

Men prøv at snakke med din træner.og føler du dine sædvanlige klasser er for nemme-så prøv at starte LB-LA på klubplan et sted hvor banerne er af den tekniske grad der forlanges i disse klasser og se hvad det bringer med sig?

Hvor plejer du at starte?

Ågaard:

NOGLE steder ER der styr på klubstævnerne-det gælder bare om at forhøre sig og bruge de erfaringer.

Jeg har da et par favorit klubber jeg elsker at ride klubstævner hos da banerne har en fin teknisk sværhedsgrad og det er uddannede/dygtige dommere.
*Monica & Moonlight* {>

*Try Google before asking dumb questions*

udstyr sælges-se præsentation

Idenion-konsulentfirma for internet & webløsninger
0
0
Svar på denne tråd

Idenion
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 17:20
Jeg vil give Idenion ret! Spørg din træner, jeg har været ude og se et par ponydistrikt stævner, og halvdelen af dem der red, burde ikke være med der, i en klasse med 50 starter, var der måske kun 5 der vidste hvad det ville sige at give efter over springet, mange af dem hang i tøjlerne hele banen rundt, og det ere ikke til at holde ud at se på!!!

Der er nogle klubber der holder bedre klubstævner, end andres distrikts stævner, jeg holdte et klub stævne på Ikast rideklub for 2 år siden, der blev redet på baner der holder international standart i både spring og dressur. Jeg fik kun ros fra de ryttere jeg snakkede med, og der var en ude for at bedømme stævnet, og han sagde at det var lang tid siden han havde set så flot et stævne. Så det kommer an på hvor du starter henne
0
0
Svar på denne tråd

Welkin..
Forfatter: 
Dato:  30-05-2004 10:00
Ja det er det triste ved ponystævner-tit skal man helt op i LA/MB klasserne før ponyrytterne overhovedet er bevidst om hjælperne :-(

Men til gengæld ses der også dygtige ryttere i de små klasser hvor træneren ikke giver dem lov at skifte klasse før de ville kunne klare sig godt i stilspringning (y)

Det lyder da lækkert med det stævne du afholdte-sådan et må du godt holde til næste år så tager jeg gerne turen til Jylland med ungdyret(men før til næste år går ikke-han skal lige tilrides/indspringes først) :-D

(forresten vil jeg da følge dit råd med Champions League,det ser kæresten nemlig også ;-D :-P )
Monica

We're all a part of the Neverending Story 8-)
0
0
Svar på denne tråd

D- stævner.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 18:08

harJ.

du kan jo evt. prøve at starte et D-stævne først. altså udvietklubstævne.

men, da jeg var til morsø stævne hei i år. for at kigge. kunne jeg altså godt havde redet med. prøv dig frem, det er ikke så krøvende som mange tror.

kram.
kathrine.
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2004 20:18
det er sådan set udviet klubstævner jeg rider.... Men det en ZUPER rutineret hest, eller pony er det jo! He he! det sikkert bare mig der er noget galt med!

det her!

M.V.H Cille!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-06-2004 22:43
Synes godt du kan prøve at starte et c-stævne. Der er jo lave klasser, men hvor der stadig rider dygtige ryttere med. Dem skulle du nok prøve først. Men det er altså slet ikke så svært...

Mie
Meld dig til HHR's d-stævne i dressur og spring for pony og hest i d2 d. 29-30/5!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider