Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

bomme- hvilke er bedst?
Forfatter: 
Dato:  25-05-2004 18:56
sad lige og tænkte... hvilke bomme bruger i når i springer? (træ, plastik OSV)

jeg bruger selv plastik.. er ikke så glad for træbomme- specielt ikke når min hest er blind på det ene øje- da han ofte lige skal springe springet en gang før han er klar over højden (og han rammer det gerne og river ned!) Derfor kan jeg ikke lide dem, er bange for at min hest kommer til skade når han engang i mellem brager ind i dem! En sjældenhed, men så sent som idag gjorde han det, han fik øje på noget andet og troede ikke at springet var sat op! er glad for at det kun var plastikbomme:)

nu vil min veninde købe træbomme, og jeg HAr sagt at så må vi have 2 spring, et med hendes træbomme og 1 med mine plastikbomme... hvilket hun synes er latterligt.. men det synes jeg ikke! for hvis jeg ikke vil springe over træbomme så er det vil mit problem!

er jeg bare overbeskyttende?
MVH Black_shadow

Because I cant stop loving you
No, I won´t stop loving you
Why should i

hæhææ.. BHN:)

sangtekster

HESTESPIL!
til alle der har mistet et kæledyr!!!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-05-2004 19:05
Næh.. hvis du har det bedst med dine plastic bomme synes jeg da helt klart at det er den som du skal bruge. Jeg har kun sprunget med træbomme og har aldrig set plastic bomme så kender ikke noget til dem..

Det var en kone som havde en parkinson mand. En dag slår konen sin finger og kan ikke selv sætte tråden i sin symaskine.. så spørger hun manden: "Kan du ikke sætte tråden i symaskinen for mig"?
Manden: "Jo da, men så skal du lige tænde den først"!

HAHA!
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn....
Forfatter: 
Dato:  25-05-2004 19:09
det er såmænd bare nogle nedløbsrør (renset- ellers aldrig brugt!) som vi har malet på så de ligner "normale" bomme! de er jo hule inden i! og ikke så tunge.. men der er jo en ulempe- de falder ned når det blæser;)
MVH Black_shadow

Why should i

sangtekster

HESTESPIL!
0
0
Svar på denne tråd

træbomme
Forfatter: 
Dato:  25-05-2004 19:48
jeg bruger træbomme, da de ofte bliver meget uforsigtige af at springe for meget på plastik.

Med venstre hånd
Line og Calano

Bispestaven - et løb for rigtige spejdere
0
0
Svar på denne tråd

plastik
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 12:21
bomme er farlige særlig de rør som i har fremstillet jeres bomme af, de kan splintre helt vildt, og stykkerne kan springe langt og bore sig ind i mange ting.
Så din veninde er faktisk meget fornuftig når hun vil købe træbomme.

Hesten ser springen lige godt om det er træ eller plastik, og grunden til din hest hele tiden pærre bommenen kan være fordi er simpelthen er for lettet.
Jeg har kendt en Military Pony som startede masser af stævner som også var blind på det ene øje, den havde ingen problemer.

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.........
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 13:12
hvis at bommene skal splintres skal der så ikke MEGET fart til at gøre det??

har fået et råd om at smide sand i bommene, så det har jeg tænkt mig at gøre.. vil bare ikke springe med træbomme... min hest er heller ikk vant til dem (og han rager ikke så tit ned!)

men tak for alle svarene!
MVH Black_shadow

Why should i

sangtekster

HESTESPIL!
0
0
Svar på denne tråd

ja ja...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 13:21
det er jo din hest.

og det behøver ikke være meget fart, hvis de har fået frost behøver der indimellem ikke meget stød til.

Enhver hest kan vænne sig til træbomme.

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd

kan bedst
Forfatter: 
Dato:  27-05-2004 20:47
jeg kan personligt bedst lide at bruge træbomme (Ø 9 cm) hvilket jeg bruger derhjemme, synes dem på Ø 10 cm bliver for tunge, dels at løfte men også at rive ned... har både prøvet træ- og plasticbomme og er ærligt taget skide træt af plasticspring, især støtterne, for det første vælter de, og for det andet glider bomholderne ned...
- men det er jo en smagssag hvad man bedst kan lide og hvis du har det bedst med at bruge plasticbomme, så syns jeg også du skal bruge dem.

QnuZzer
Sheila

8-) Behandel din hest som den skal behandle dig 8-)
Vrinsk fra Tracey, Faigthal, Mabel & Cheyenne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider