Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Thomas Lindegaard
Forfatter: 
Dato:  18-05-2004 10:03
Er der nogen i dette forum der har erfaring med denne berider. Vil gerne høre godt som skidt, pris osv.

Kh MetteH :-)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-05-2004 10:44
Hmm....... Jeg prøvede engang en hest hos ham, der virkede det meget fornuftigt da han viste den frem. Han havde haft den i ridning i et par måneder, og den var fin at ride på.. Det er godt nok mange år siden efterhånden, men han virkede vist lidt forsigtig hvis jeg husker rigtigt... Men flink mand. Og lækkert sted!! Hesten var rigelig dyr, men hvad hans undervisning koster det ved jeg ikke. Holder han stadig til på Lergården? Eller sådan noget ligende....
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-05-2004 11:06
Jeg ved ikke hvor Lergården ligger ?!?

Jeg har hørt godt om ham og ved at han b.l.a deltog i den store artikelserie omkring (mis)brug af glidetøjler sammen med Peter Amris.

Men jeg ved ikke meget andet-. Er han exam. berider el. "bare" proff. rytter?

Kh MetteH :-)
0
0
Svar på denne tråd

Thomas Lindegaard
Forfatter: 
Dato:  18-05-2004 11:53
Thomas Lindegaard er flyttet til en ny gård, Ladegården, også i Fredensborg. Der er et super lækkert sted med ny stald med store bokse og vinduer, nyt ridehus, bane, tæt ved skov osv.

Thomas er ikke berider, men rytter.
Jeg har redet hos ham i 5 år og er meget glad for det. Det koster 200 kr for 45 minutter.
Han bruger ingen hjælpetøjler eller andre tricks og er ikke hård og unfair overfor hesten!

Camilla L
0
0
Svar på denne tråd

1000 tak
Forfatter: 
Dato:  18-05-2004 12:55
Camilla L, min egen underviser anbefaler ham også .-)

Har du lært meget i de 5 år ? Kan han undervise på alle niveauer ?

Han rider selv på højeste nivau ikke?

Synes prisen er rimelig i det område :-)

Hej igen :-)
0
0
Svar på denne tråd

alle niveauer
Forfatter: 
Dato:  18-05-2004 13:07
Ja, han underviser på alle niveauer.

Han har selv redet grand prix, men han rider alt fra ungheste og opefter.

Jeg kan godt lide at man kan diskutere tingene med ham, at han lytter til hvordan man selv føler hesten er og så sammen finde mulige løsninger. Det er ikke militæragtig disciplin, men et samspil mellem rytter, hest og træner.

Ja, jeg har lært meget i de fem år hvor jeg har redet hos ham. Jeg har redet flere forskellige typer heste i den periode.
Jeg vil anbefale dig at se ham undervise nogle ryttere og så se om hans facon tiltaler dig.

Camilla L
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-05-2004 13:12
Tak igen.

Han lyder super.

Jeg kommer til at se ham undervise snart. Men jeg nyder at have en sparringspartner i min underviser som mon ikke han skulle være noget for mig.

Det bliver apændende at se.

Hej hej
0
0
Svar på denne tråd

Thomas Lindegaard
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 19:12
Camilla L!!

Kører han ud til dig eller får du undervisning på Ladegaarden??

Har nemlig overvejet at få undervisning hos ham :-)

Hilsen

Marie Louise
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider