Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

sød men besværglig pony !!!!
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 20:15
hej alle hestevneer ! jeg rider en lille shetlænder , men jeg har et problem . den kan ikkke ride rigtig trav den har ligesom ingen rytme (heller ikke hvis jeg bare longerer!). jeg kan heller ikke få den i galop den spurter bare og så sætter den i trav igen ! det er lidt irrerterende! jeg har prøvet mange forsklige ting men intet virker !den har lige lært at springe lidt men den vil ikke løfte hovene selv om at det bare var en bom der lå på jorden !jeg har også et andet problem den vil heller ikke have hovdetøj på ,den nægter at tage biddet i mundenligegyldigt om man er to til at holde og at man presser fingerren i munden på hende vil hun ikkke ! Hvad skal jeg gøre ???
hilsen en fortvivlet ponytræner 8-) håber at i kan hjælpe mig ! :{-(
0
0
Svar på denne tråd

alder??
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 20:16
Hvor gammel er den?

mvh PiaR

quantum in me fuit.
Stutteri Montana

0
0
Svar på denne tråd

PS.....
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 20:22
poonyen er en 8-9 årig hoppe som hedder taura. den har en meget underlig pels så hun er svær at striglke pelsen går til alle mulige retninger . er der nogle der har nogle af de samme problemer så skriv lige please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps. den udstyr er rigtig dårligt og gammelt og hådt kan det have noget med det at gøre????
0
0
Svar på denne tråd

PS.....
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 20:24
poonyen er en 8-9 årig hoppe som hedder taura. den har en meget underlig pels så hun er svær at striglke pelsen går til alle mulige retninger . er der nogle der har nogle af de samme problemer så skriv lige please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps. den udstyr er rigtig dårligt og gammelt og hådt kan det have noget med det at gøre????
0
0
Svar på denne tråd

Hårdt udstyr betyder alt, bla.
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 08:42
Du kommer sandsynligvis selv med svaret på jeres problem.
Gammelt og hårdt udstyr, burde kun bruges over en halmballe, for sjov, og slet aldrig være i nærheden af en blød hesteryg.
Den "underlige" pels, kunne tyde på at hun bliver redet dagligt og at sadlen rutcher frem og tilbage.
Når sadlen glider sådan, belaster det hestens rygsøjle. En shetter har en lille ryg, så det går højst sansynligt også ud over hoften.
Når sadlen glider helt op på skulderen, vilket de gør på størstedelen af alle shetlændere, forhindre den skulderens bevægelse. Derfor har hun så stenhårde og ømme muskler, at hun ikke kan trave eller springe.

Kiropraktor/Massør behandling nu og SMID DEN SADEL AF HELVEDE TIL!

Så skal hesten nok blive god igen ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider